AM LUAT TENSOMETRU

Odată cu înaintarea în vârstă apar și problemele cardiace ce din păcate nu i-a ocolit nici pe părinții mei. Văzând că părinții mereu trebuie să meargă la medic pentru aș măsura tensiunea arterială, m-am hotărât să le fac cadou un tensometru și căutând prin farmacii și magazine mari n-am găsit ceva să-mi placă. Într-o seară navigând pe internet, am găsit aparate cu care îți poți măsura tensiunea cu tensiometrele de la Feo.ro. După ce am studiat oferta am comandat un tensiometru ce l-am primit în câteva zile. Când le-am oferit părinților tensiometrul, aceștia s-au bucurat ca niște copii de m-au strâns în brațe pentru că aveau mare nevoie de acesta.

jk

Venind zilnic pe la mama o vecină ce îi este ca și o soră, vede pe masă tensiometrul de la Feo.ro și o întreabă pe aceasta de unde îl are. Atunci mama îi spune că eu l-am cumpărat de pe internet și îl dă ei urmând să mă întrebe prețul ca se știe cât se îi ceară pe el. Seara mă sună mama și îmi că a vândut tensiometrul și în primă fază m-am supărat, dar pe urmă mi-am dat seama că a făcut un bine și i-am luat alt tensiometru în loc.

Într-o zi ies la o bere cu cel mai bun prieten și am vorba de părinții noștri și el spune că ai săi au probleme cu tensiunea arterială și că merg mereu la medicul de familie numai ca să vadă ce valori de tensiune au. Atunci i-am povestit prietenul meu, că și părinții mei au aceeași problemă de sănătate și că le-am cumpărat tensiometru de pe site-ul Feo.ro. După o săptămână mă sună prietenul meu și îmi spune că le-a oferit părințiilor săi un tensiometru de la Feo.ro.

Acum când problemele cardiace sunt pe locul în lume a mortalitate, un aparat de măsurarea tensiuni arteriale trebuie să fie în fiecare casă și cei de la Feo.ro au produse de calitate superioară.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

