VREAU SĂ VĂD ISTABULUL

După un an greu de muncă, mi-am propus să vizitez Istambul, dar parcă ceva mă oprea să-mi fac o rezvare. Într-o seară navigând pe internet am concursul cu sigla câștigă un city break la Istambul. Concursul are un mecanism atrăgător prin faptul ca fiecare participant îți poate multiplica numărul șanselor de câștig prin implicare cât mai mare și rezolvarea cât mai multor task-uri din concurs. După ce am studiat bine cele menționate, m-am înscris sperând că voi ajunge la Istambul, având o experiență plăcută cu această companie, cu care am vizitat în anii trecuți toată europa. Pe lângă toate acestea, în acest an am luat deja bilete spre Praga fiind o capitală dunăreană mi-am dorit să o vizitez.

Pentru acest concurs a trebuit să pun în profilul de pe fecebook un cover AEROLINS și mulți prieteni m-au întrebat de ce am pus această poză și după ce le-am povestit, am văzut că majoritatea s-au înscris la el.

istanbul_mare1

A doua zi secretara mă vede cu zâmbetul pe buze și crede că am prins un contract bun pentru firmă. Atunci îi povestesc de concursul Aerolines știind cât îmi doresc să văd Istambulul. Atunci îmi spune că în momentul când va avea puțin timp liber se va înscrie la acest concurs.

Într-o seară ies la o bere cu colegii de liceu pentru a sărbători cei zece ani de la absolvirea acestuia și din vorbă în vorbă am ajuns să le povestesc despre concursul Aerolins, cât de ușor se înscrie la el și atunci toți băieții s-au înscris de pe telefon la acest concurs cu speranța că vor câștiga o vacanță de vis.

În ziua de astăzi trebuie să cercetez cu atenție fiecare ofertă și concurs pentru că poți avea șansa de-a câștiga ceva de vis, așa cum este o vacanță la Istambul singura capitală din lume ce stă pe două continente.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

