SOȚIA A GĂSIT SERVICI

După zece ani de servici în același loc, soția primește că își va pierde locul de muncă, având deja doi copii. Veselia și buna dispoziție nu își mai avea locul în familia noastră, și copii au avut mult de suferit. Atunci când cauți locuri de muncă cercetez orice posibilitate, așa am făcut și noi căutând pe net un post de contabil. Iată că am găsit site-ul APTJOB.RO un post de contabil și după am vorbit cu patronul soția s-a angajat cu normă întreagă. După ce soția s-a angajat, armonia în casa noastră a revenit, asta în ciuda faptului că soția uneori lucra și acasă, fiind firmă mare cu multe acte de făcut.

sigla_apt

Într-o zi mă întâlnesc cu un bun amic ce era foarte supărat, pentru că împreună cu soția își pierduse locurile de muncă și era disperat. Atunci i-am povestit despre site-ul APTJOB ce are o gamă mare de locuri de muncă. Seara mă sună prietenul meu bucuros că a găsit două locuri de muncă atât pentru el cât și pentru soția sa. O mare bucurie este atunci când poți să faci un bine, chiar și cu o simplă idee, ce pentru celălalt poate să valoreze mult.

Într-o bună zi vine pe la noi fratele meu împreună cu soția sa. Din vorbă în vorbă îmi spun că ar pleca amândoi la lucru în străinătate, dar că n-au încredere în firme ce sunt pe piață. Nici una nici două întru pe site–ul APTJOB.RO unde găsesc două locuri de muncă în Germania la cules de mere. După ce a studiat oferta, fratele meu a contactat firma și în câteva zile a fost chemat la interviu unde au fost acceptați amândoi. După ce fratele meu a ajuns în Germania, mă sună și îmi spune că a găsit așa cum scrie în contract, dovadă că APTJOB promovează numai joburi serioase.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

