AM GĂSIT UN MOTOR DE CĂUTARE BUN

Odată cu trecerea timpului trebuie să căutăm până și motoare de căutare pe net mai bune. Așa într-o seară stând pe net, am găsit cea mai bună firmă de seo din România căruia mi-a plăcut articolul de prezentare. După ce am studiat bine oferta, am comandat un program cu motor de căutare SEO ce l-am primit în câteva zile. După ce l-am instalat, mi-am dat seama că este un motor de căutare foarte eficient pentru că îmi arată articole pe care le doresc. Totuși, odată nu înțelegeam cum să-mi dea oferte de cuvinte așa cum sunt pe google și am scris un e-mail și mi-au răspuns foarte repede și la obiect. Am fost curios cum căută articole de content markting și spre surprinderea mea, mi-a dat rezultate foarte bune.
Într-o zi ies la o bere cu cel mai bun amic Mircea Alb și din vorbă în vorbă, mi-a spus că nu prea găsește pe internet ceea ce dorește. Atunci i-am povestit despre cei Digital Work Force ce au motoare de căutare pe internet SEO ce te duce spre site-ul dorit. După o săptămână mă sună la telefon și îmi spune că a primit și instalat programul SEO de care este foarte mulțumit pentru că-i găsește rezultatele dorite.
Într-o seară eram la internet și aud că sună cineva la ușă, când deschid, era vărul meu din Anglia ce nu l-am văzut de zece ani. După ce îl primesc și se face comod, acesta vede pe monitorul calculatorului programul SEO și mă întreabă cât de este de bun acest program, la care eu îi arăt cum caută și îmi dă cele mai bune rezultate. După ce îi spun cât am dat, îmi spune să-i fac comandă de un program. Cât timp a stat la mine, l-a primit și după ce a ajuns înapoi în Anglia, m-a sunat să-mi spună că-i mulțumit de program.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

