UN SCAUN FACE DIFERENȚA

Fiind directorul unei firme de transport internațional, munca de birou îmi ia peste 12 ore zilnic de stat pe scaun ce îmi dau mari dureri musculare, din cauza cărora mai greșesc unele acte. Într-o zi fiind mai liber, am intrat pe internet și am găsit un site cu scaune de birou ce mi-a atras atenția în mod plăcut.

scaun-ergonomic-off-801

După ce am studiat oferta am comandat un scaun directorial ce l-am primit în câteva zile. Încă din prima zi am simțit cât poate fi de confortabil și de relaxant. Intrând în altă zi pe același site, am găsit scaune pentru masaj și mi-am comandat unul pentru familie. După ce l-am primit, atât viața mea cât și a întregii familiei s-a schimbat în bine pentru că nu mai avem dureri musculare sau articulare.

fotoliu-cu-functie-de-masaj-mas-026

Într-o Duminică vine în vizită fratele meu George ce este medic de medicină internă și are un cabinet privat. Cum stăm noi de vorbă, vede scaunul de masaj și mă întreabă de unde l-am achiziționat pentru că este foarte bun, că și el caută de mult așa ceva, dar nu găsește. Atunci i-am povestit despre cei de la importatorscaune.ro ce comercializează scaune directoriale și scaune de masaj. După ce i-am explicat despre scaune, mi-a spus să-i comand două scaune, unul directorial și celălalt pentru masaj. Când le-a primit, m-a chemat să-mi mulțumească pentru ajutor oferit.

La o întâlnire de afaceri în birou meu cu un partener, acesta a observat scaunul meu că este mai deosebit și m-a întrebat de unde îl am, atunci i-am povestit despre cei de la importatorscaune.ro și că au scaune de masaj foarte bune ce ameliorează durerile. Auzind cele povestite, m-a rugat să-i notez pe o hârtie site-ul să-l poată consulta acasă. La următoarea întâlnire de afaceri, aceasta mi-a mulțumit bucuros că l-am ajutat să-și cumpere cele două produse minunate.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

