O ALIMENTAȚIE SPECIALĂ FACE CAMPIONI

Toată lumea apreciază un câine campion, dar în spatele rezultatului stă o muncă lungă și grea cu sacrificii mari din partea câinelui cât și a stăpânului. O parte foarte importantă reprezintă alimentația ce trebuie să fie specială dacă dorești să faci performanță. Așa, după un control la veterinar, acesta mi-a spus că trebuie să-i dau hrană umedă pentru câini campioni de la PetDirect. Venind acasă, am intrat pe acest site ce este un mare pet shop pentru câini și am comandat mâncarea ce mi-a recomandat medicul veterinar. După ce am primit pachetul și i-am dat să mănânce, am cunoscut imediat o îmbunătățire a stări cățelului, ea mai vioi și chiar blana era mai frumoasă. La următoarea competiție națională, am luat locul întâi și totul am pus pe seama alimentație.

adult-large-robust-228x228

După concurs, cei ce am concurat, ne-am întâlnit la o bere unde mulți m-au întrebat ce secret am pentru a fi campion, atunci le-am povestit despre pet shopul PetDirect ce are mâncare specială pentru câini de competiție și toți și-au notat site-ul. La câteva săptămâni de la acest moment, am avut un nou concurs unde ne-am întâlnit aceeași concurenți ce erau mai bine pregătiți. Din discuți purtate, toți au afirmate că, de când le dă mâncare pentru câini de la PetDirect aceștia au progresat foarte mult și chiar uni știu unde este punga și lătrând să le dea.

De un am sunt membru într-un club pentru căței campioni unde ne întâlnim lunar la București. La ultima întâlnire cineva a deschis discuția despre alimentație sănătoasă la căței, că este greu de găsit și la are niște prețuri foarte mari. Atunci le-am povestit despre cei de la PetDirect.ro ce au mâncare specială pentru căței de competiții la prețuri accesibile oricui și chiar ce spun aceea se găsește în produs. La această întâlnire am făcut un grup pe fecebook unde toți am aderat și unde am primit mesaje de mulțumire pentru sfatul oferit.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

