AM DECORAT CASA

După ce am lucrat câțiva ani în afara țării, m-am întors în România am făcut o casă în satul unde am văzut lumina zilei. Am ajuns la decorațiunile interioare și văzând în străinătate, am pus stickere de perete pentru culoare. După acest moment, casa mea a devenit una de vis, încât toți cei ce veneau în vizită apreciau aceste decorațiuni și mă întrebau dacă le-am adus din occident. Atunci le-am povestit despre cei de la HUMEX.RO ce au produse de calitate la prețuri avantajoase.

stickere-vaze-azazim---instant-illusion-effect-3d

Într-o seară mă vizitează fratele meu cu soția sa ce sunt de curând căsătoriți și încă nu și-au pus internet. După ce se fac comod, fratele meu îmi spune că nu mai are liniște în casă de când soția sa a văzut la noi produsele de la HOMEX.RO. Auzind acestea, am intrat pe magazinul de decorațiuni interioare humeX și i-am comandat ceea ce și-a dorit. După ce le-a primit și le-a așezat, m-a chemat să-mi dau cu părerea despre casa lor. N-am avut ce să spun pentru că totul era aranjat frumos și cu bun gust.

Soția a făcut în Germania acolo unde am locuit o bună perioadă de timp, un curs de decorațiuni interioare și când am venit în țară ne-am deschis o firmă în acest domeniu. Majoritatea produselor de care are nevoie, le cumpără de pe HUMEX.RO de care clienți sunt foarte mulțumiți și datorită acestora, soția nu mai face față solicitărilor. Uneori, din lipsă de timp, doar face comenzi și le așează clientul.

Pot să săpun că HUMEX.RO ne-a schimbat viața, pentru că, așa am realizat că poți avea o afacere de succes și în România lângă cei dragi, știindu-se cât de greu este să fii printre străini de neam și de credință.

Luați cu încredere produsele de la HUMEX.RO pentru că sunt de calitate superioară!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

