SOȚIA ESTE MAI FRUMOASĂ

Odată cu trecerea timpului, formele trupului nu mai sunt atât de frumoase așa cum am dori noi. De la un timp, soția mă bate la cap să facă liposucție pe șolduri, pentru că a încercat tot felul de diete fără nici un rezultat. Așa într-o seară, am găsit un articol despre chirurgia estetică în care spunea mai multe despre liposucție aici și când am dat, am găsit site-ul clinice ZETTA, o clinică de chirurgie estetică și nu numai. După ce am studiat împreună cu soția oferta și am văzut că operația este la un preț accesibil buzunarului nostru, aceasta și-a făcut o programare pentru operație. În timp ce soția era internată, stând pe internet, am mai găsit un articol în care spunea citește și despre abdminoplastie, am văzut că mă duce la același site. După ce a venit soția acasă, s-a refăcut repede și a reluat munca la biroul său.

liposuctie 1

Curioasă, secretara și prietena ei o întreabă dacă a fost greu și cum se simte după operație, iar soția a spus că totul a fost foarte bine la un preț bun. Atunci secretara a intrat pe site și și-a făcut o programare pentru o operație de abdominoplastie, căci până acum a ținut dietă, dar fără rezultat. După ce a ieșit din operație a sunat-o pe soție și a spus că a fost foarte bine cu o echipă profesionistă de medici și asistenți ce i-au acordat cea mai mare atenție.

Într-o seară vine sora mea pe la noi și din vorbă în vorbă soția a povestit despre operația ei și atunci sora mea a dorit să fac o programare și intrând pe internet am programat-o pentru operație. După această operație, sora mea arăta ca un top model pentru că nu mai avea acea burtă ce atârna urât ce o făcea mai bătrână cu câțiva ani.

One Response to SOȚIA ESTE MAI FRUMOASĂ

  1. Iulia spune:

    O alternativa foarte buna pentru liposuctia clasica este i-Lipo. recomand cu incredere aceasta tehnica pentru ca te ajuta sa scapi de grasimea nedorita fara sa fie nevoie sa apelezi la bisturiu. Puteti afla aici mai multe detalii: http://tinyurl.com/z8uzp5d

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

