AM AVUT O SUSPICIUNE

Având o firmă de construcții, în ultimul timp profitul acesteia lipsea cu desăvârșire, motiv pentru care am stat de vorbă cu contabilul, dar n-am ajuns la nici un rezultat. Într-un final m-am hotărât că aveam nevoie de cineva care să se ocupe de contabilitate primară să vadă dacă sunt nereguli în contabilitate. Așa am găsit pe internet o firmă de audit financiar ce are site-ul CHRONAX.RO. După ce am studiat oferta, i-am sunat și le-am explicat cu ce problemă mă confrunt, atunci ei au spus să le duc actele să vadă despre ce este vorba. Când m-au chemat să-mi dea actele, am avut neplăcuta surpriză să constat că, doamna contabilă m-a furat cu o sumă frumușică ce reprezintă profitul firmei și i-am desfăcut pe loc contractul de muncă.

IAF_5763

Fiica mea ce a terminat stomatologia, m-a rugat să o ajut să-și înființeze un pfa pentru un cabinet medical. Atunci am fost la cei de la CHRONAX pentru că eram interesat de o înființare de pfa pentru cabinetul medical al fiicei mele. Atunci cei de la firmă mi-au explicat cu răbdare și profesionalism ceea ce am de făcut și uite așa am înființat pfa-ul foarte ușor.

Într-o zi mă întâlnesc cu un bun amic ce de la distanță se vedea că era negru de supărare, având și el o mică afacere în domeniul imobiliar. Ne salutăm și îl întreb ce s-a întâmplat de este așa de supărat. Atunci el îmi povestește că, deși nu duce lipsă de clienți, firma are pierderi tor mai mari. Atunci i-am povestit despre cei de la CHRONAX.RO cum m-au salvat dintr-o situație asemănătoare și mergând împreună la biroul său, i-a sunat pe cei de la firmă și s-a programat pentru un audit financiar. După o lună de zile, mă întâlnesc cu prietenul meu ce avea o față veselă, povestindu-mi cum cei de la CHIRONAX.RO i-a spus că a fost furat de contabil.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

