SĂ AJUTĂM UN PUI DE OM

Copilul nostru s-a născut pe data de 31 Octombrie 2012 în Spitalul Municipal din Adjud. Am fost internată în data de 29 Octombrie 2012 la ora 8 dimineață, după ce Duminică 28 Octombrie am fost consultată de asistenta șefă a secției care mi-a spus ca este timpul și să stau pregătită peste noapte sau să vin dimineața la prima oră. Am fost internată așa cum am scris mai sus la 8-8.30 pe secție de domnul doctor A care a susținut în primul moment, după consult ca în următoarele ore voi naște. Toate bune și frumoase până m-a întrebat la o nouă vizită ce medic m-a supravegheat pe perioada sarcinii. Am explicat că am fost văzută de domnul doctor B și am făcut ecografii la doamna doctor S.

b

Din acel moment totul s-a schimbat …am rămas singură în salon și mi-au fost administrate o serie de medicamente …nospa și scobutil……..care mi-au întârziat nașterea. Seara, după aproximativ 14 ore de dureri am sunat soțul să-mi aducă ceva de mâncare întrucât mă simțeam slăbită și sleită de puteri. La 22.00 a venit soțul cu mâncare la mine și a stat până la 24.00 timp în care nu a venit nimeni să mă vadă. În salonul de nașteri am fost singură de la ora 11.00 când a plecat medicul până seara la 22.00 când a venit soțul meu, pe parcursul zilei am fost vizitată de trei, patru ori de o asistentă. Când a venit soțul meu cu mâncare, doamnele asistente deschise-se un salon de coafură, una era tunsă de a doua iar a treia își făcea manichiura, asta din ce a văzut soțul meu. În momentul în care a intrat să întrebe ce este cu mine și de ce nu am născut încă și foarte revoltate că au fost întrerupte au spus ca e decizia medicului. În dimineața următoare, după o noapte lungă și nedormită soțul meu a venit la spital să întrebe medicul de sănătatea mea și de ce nu am născut încă a intrat în cabinetul acestuia cu „darul” pregătit, a insistat să se ocupe de mine, medicul a promis iar ca totul va fi în ordine și că azi se va naște copilul. Evident că la ora 11 medicul a plecat și iar au rămas pe secție asistentele. După ce soțul meu a întrebat una din asistente, aceasta a spus că nu voi fi ajutată să nasc deoarece sunt pacienta doctorului B… și acesta nu este bine primit în spital. (fiind cel mai vechi medic din oraș) Când soțul a sunat la domnul doctor B… acesta a întrebat ce am născut, dar în momentul în care soțul a spus că nu am născut încă, l-a făcut nebun, că trebuia să nasc de luni, a replicat medicul. Imediat a venit pe secție și m-a consultat. Deoarece nu avea acces la medicamentele spitalului l-a trimis pe soțul meu să cumpere câteva de la farmacie. În jurul orelor 14.00 pe data de 30.10.2012 mi-a fost ruptă apa apoi au urmat durerile până la ora 00.20 când fiul meu a fost adus pe lume.

thumb_1f373a5fb4aa

Din cauza că nu a avut acces la sala de operații, (ulterior am aflat) am născut pe masa aceea, după ce am fost în comă, după ce asistenta și femeia de serviciu a muncit cot la cot cu doctorul B… să pot aduce pe lume copilul. Soțul meu era la ușă și la un moment dat a auzit, ”doctore îi pierdem, ce salvăm mama sau copilul…???” la care medicul a urlat: ”Amândoi, amândoi trebuie să trăiască”! Şi astăzi îi mulțumim că ne-a salvat pe amândoi! Faptul că fiul meu a fost adus pe lume rudimentar, că nu au avut la dispoziție sala de operație pentru intervenție tip cezariana, (soțul meu a cerut să mi se facă cezariană) că am cedat și am intrat în comă după 48 ore de la internare, timp în care nu am mâncat nimic (un sandwich cu 24 ore înainte) faptul că medicul meu s-a luptat să ne țină în viaţă cu mâinile goale, faptul că medicul care se ocupa de secția de nașteri nu a fost interesat să mă asiste și mai ales a dat directive să nu fiu ajutată să nasc deoarece eram pacienta lui B… Totul a dus la o hipoxie, fiul meu a rămas blocat în timpul travaliului eu am intrat în comă și totul a dus la moartea unor neuroni, când m-am trezit copilul meu era negru și i se făcea respirație mecanică, după care nu l-am mai văzut decât la ora 11.00 ziua, când am fost să-l văd la secția de neonatologie. De aici a început coșmarul, am fost trimisă la Focșani, întrucât au stabilit că nu au incubatoare performante cu oxigen și ce avea nevoie fiul meu. De la Focșani am fost trimisă la Bacău unde o doamna doctor mi-a spus verde în față: „nu ai fost în stare să te scremi, ai stat ca vaca, ai făcut un handicapat, poți să te duci și la Viena că nu ai ce să-i faci” aceste cuvinte mi-au paralizat creierul, abia născusem de câteva ore și un medic…MEDIC îmi vorbește în așa fel.

thumb_552fa75ea8e1

După o lună aproximativ am fost externată de la spitalul Municipal Focșani, după ce doamna doctor D, o femeie de aur m-a asigurat pe mine și soțul meu că fiul meu se va face bine.
Că în anii ei de medicină, și are ani… a văzut numeroase cazuri cum este cel al fiului meu și toate au fost ok. Când fiul meu a împlinit 6 luni am mers să facem vaccinul, moment în care medicul de familie doctorul N, la fel un medic de aur, și-a dat seama că fiul meu are ceva probleme de coordonare, motiv pentru care ne-a recomandat examinare de specialitate. Prima internare a fost la București, la Spitalul Obregia, care a confirmat ce nu am fi vrut să auzim niciodată… copilul meu are probleme grave urmare a nașterii dificile. De atunci ne luptăm cu viața, mergem la centre de recuperare care au contract cu casa de asigurări am dori și alte centre dar sunt cu plata și costurile sunt foarte mari și nu ne permitem.

jkjn

Așa că frecventam Centre de la Oradea, Sibiu, Bușteni, București și Gura Ocniței, ne deplasăm cu salvarea când o primim sau cu mașina personală când nu se acordă salvare. E dificil deoarece un drum la Oradea cu mașina personala ne costă aproape un salariu și la o internare mai sunt necesare multe altele… de la medicamente, scutece până la mâncare, fructe… pentru că, deși sunt spitale de recuperare totuși sunt spitale de stat și mâncarea e ca atare. Evident că sunt foarte multe nevoi, de la vitamine, care nu sunt gratuite, până la spațiu de joacă, la o cameră a lui, la un kinetoterapeut care să lucreze cu el, la un tratament de specialitate în afara țării, în Germania și Cehia sunt cei care au dezvoltat terapia VOJTA, de care fiul meu are nevoie…de tratamente scumpe care se fac cu delfini, la mare, multe multe posibilități, sunt foarte multe nevoi dar ne întindem și noi cât se poate. Ne-am dori să-i putem oferi tot ce se poate pentru a recupera din deficiențele pe care le are, poate că dacă am avea posibilități am merge și în Ucraina unde este un mare centru de recuperare a celor cu dizabilităţi dar o internare acolo costă peste 4000 euro, de unde?
Astea sunt problemele noastre de zi cu zi.
Nu pot îndrăzni să cer nimic nimănui, toată lumea are probleme, dacă există oameni cu suflet mare care să–l ajute pe Nicolas, care să doneze din puținul lor.

thumb_fafdc2bede33

Iată contul:

RO 68 RZBR 0000060008888734

Acesta este contul în lei deschis pe numele meu, Marin Ana Maria, unde cine poate și dorește ne poate ajuta. Ajutorul poate veni de orice tip, de oriunde, oricând!

Pentru transfer PayPal anutzamarin@yahoo.com

Aici sunt câteva din scrisorile de externare de la diferite clinici din țară.

Sunt câteva zeci adunate în dosarul cu care mergem la fiecare internare

Un dosar greu, care se actualizează cu noi file de tratament, noi file de durere.

REZULTAT R.M.N.

„Anomalie de semnal în plajă, difuz delimitată, periventricular fronto-parietal drept si occipitalbilateral (hipersemnal T2 și FLAIR, hiposemnal T1, fără restricție de difuzie)-de tip sechelar.
Anomalii de semnal pseudonodulare (semnal similar celor menționate anterior) se vizualizează la nivelul putamenului și talamusului bilateral.
Reducerea grosimii substanței albe parieto-occipital bilateral, relativ simetric.
Sistem ventricular pe linia mediană, relativ simetric, cu dimensiuni ușor crescute ale ventriculilor laterali, care au coarne rotunjite.
Corp calos subțire în porțiunea corporală.
Talamus cu dimensiuni ușor reduse bilateral, simetric.

Concluzii:

Leziuni sechelare ale substanței albe periventricular, (parieto-occipital bilateral) putamen și talamus bilateral -cel mai probabil cu substrat hipoxic/ischemic.”

Contact:

Marin Ana Maria.

Oraș:

Adjud.

Județul:

Vrancea.

Telefon:

0773881383 sau 0773881385

E-mail:

anutzamarin@yahoo.com

Articol preluat de pe http://sprijinpentrunicolas.com/

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

