AM VIZITAT PRAGA

După un an greu cu muncă și cu stres, am hotărât împreună cu soția că merităm o vacanță de Crăciun într-o capitală europeană și ca să fie destinația mai frumoasă, am vrut să alegem o capitală dunăreană. Într-o seară intrând pe internet, am găsit o ofertă către Citi Break Praga și studiind oferta am văzut că aceasta este atractivă și am rezervare pentru două persoane. Iată că am plecat la Praga având asigurat transport cu autocarul ce era bine dotat având condiții moderne de transport. Acolo am găsit o cazare și o servire demnă de o capitală europeană. Am vizitat: Podul Carol, Cetatea din Praga și Catedrala Sfântul Vitus cu o arhitectură veche foarte frumoasă. Nu putea să lipsească o plimbare pe malul Dunării la ceas de seară ceea de ne-a relaxat foarte bine având un somn liniștitor.

Pražský hrad v noci

Pražský hrad v noci

În prima zi de Crăciun am văzut obiceiurile cehei cu prilejul Nașterii Domnului ce sunt foarte frumoase făcând scene de teatrul de inspirație biblică. La întoarcere, tot așa am avut parte de un transport de calitate, rămânând cu o amintire frumoasă de la această vacanță.

După ce ne-am întors, am ieșit la o cine cu cel mai bun prieten ce îmi este și coleg de serviciu. După ce i-am povestit cum am petrecut în Citi Break Praga, m-a rugat să-l ajut să-și ia două bilete dus întors către Praga, Atunci i-am explicat cum să-și i-a Bilete de Autocar și Transport International oferite de Eurolines. Când s-a întors mi-a mulțumit că l-am ajutat să aibă o vacanţă de vis la Praga unde s-a simțit foarte bine.

Praga fiind una dintre cele mai frumoase capitale europene, mulți dintre români şi-ar dori să o viziteze având acum posibilitatea prin compania Eurolines să-şi împlinească acest vis de-a vedea o capitală modernă cu clădiri vechi.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

