O TERAPIE BUNĂ

După cum se știe medicina clasică în unele cazuri nu dă rezultatele așteptate. Așa se face că în ultima vreme aveam mari dureri de spate și făcând unele tratamente cu calmante n-am simți nici o ameliorare. Într-o seară intrând pe internet, am găsit terapia Bowen și după ce m-am documentat puțin, mi-am făcut o programare la un terapeut ce practică terapia Bowen. Încă de la primele ședințe am simțit o ameliorare a durerilor. După un timp cu ajutorul terapiei Bown am scăpat definitiv de dureri și acum fac câte o ședință pe săptămână pentru întreținere și prevenire chiar și a altor boli.

Într-o Duminică m-am în vizită la un bun prieten ce locuiește la casă, cu gândul să facem împreună un grătar, dar când am ajuns la acesta l-am găsit stând în pat și oftând de durere de spate, pentru că de la un curent l-a fost închilozat de spate. Atunci fără să-l întreb pun mâna pe telefon și o sun pe terapeuta cu care am lucrat și ce m-a pus pe picioare, rugând-o frumos să vină urgent la prietenul meu să-l scape de durere. În mai puțin de jumătate de oră a venit doamna terapeut și cu mișcări ușoare a început să-i deblocheze spatele și după zece ședințe nu mai avea niciun fel de durere, după care a făcut și el câte o ședință de întreținere pe săptămână.

Soția lucrează într-o fabrică de confecții și acum vara pe canicula asta toate geamurile sunt deschise, având mari dureri de cap. Văzând aceasta, soția a apelat la terapia Bown ce i-a redat sănătatea și capacitatea de muncă!

Chiar dacă medicina este foarte avansată, se pare că tot terapiile vechi de mii de ani din Asia dau rezultate mai bune, și ce este cel mai important este aceea că n-au efecte secundare așa cum le au medicamentele uneori.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

