AM O BUCĂTĂRIE MODERNĂ

După o luptă grea dea obține un credit pentru a cumpăra o casă la curte, a venit rândul mobilări acesteia, ceea ce nu a fost prea ușor, mai ales pentru bucătărie. Așa, într-o seară intrând pe internet am găsit mobilier de bucătărie modernă. După ce am studiat oferta ce este foarte diversă, precum și prețul de mobilă la comandă, am ales o bucătărie modernă pe care am comandat-o imediat și când am montat-o a venit la fix pe peretele meu ceea ce mi-a dovedit că am dea face cu o firmă serioasă în acest domeniu. Spun asta pentru că, dulapurile au mânere de inox ce nu se rup chiar dacă sunt trase de copii ce sunt mai neatenți. Lemnul este un lemn masiv rezistent la șocuri și la umezeală pentru că în bucătărie se face mult abur.

bucatarie1-480x270

După ce am mobilat bucătăria, vine pe la noi sora mea împreună cu soțul ei, râmând uimiți de ce mobilă de bucătărie ne-am luat și întrebându-ne le-am povestit despre un magazin online de mobilă cu produse de înaltă calitate. După ce le-am povestit despre bucătării moderne pe comandă am plecat la sora mea unde am luat măsuri și am comandat o bucătărie modernă ce au primit-o în câteva zile. Când au montat-o ne-au chemat să-i ajutăm și la final aveau o bucătărie modernă la cele mai avantajoase prețuri de mobilă la comandă.

Într-o seară ieșind în oraș cu sora mea și cu mai mulți prieteni și din vorbă în vorbă am ajuns să povestim despre bucătăriile moderne ce le-am comandat pe internet. Atunci toți cei din grup ne-au cerut site-ul firmei să se documenteze mai bine despre ce este vorba. La următoarea ieșire în oraș fiecare arăta poze pe telefon ce bucătărie modernă au de la UNICAN.RO mulțumindu-mi pentru ideea ce le-am oferit.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

