AM O NOUĂ MESERIE

După ce am fost dată afară de la locul meu de muncă, am fost nevoită să-mi caut un nou job. Așa m-am hotărât să fac manichiură și pedichiură, dar ca să am succes îmi trebuie materie primă de calitate și unul dintre produsele principale sunt kiturile pentru unghii false. Așa într-o zi am intrat pe internet și am găsit un site de unde pot să cumpăr Kit de Unghii false. După ce am studiat oferta, am comandat kit de unghii false ce l-am primit în câteva zile. Atunci când l-am folosit, clientele mele au fost foarte mulțumite și așa am lucrat numai cu aceste kituri.

kit-gel-uv-amalia-nr-4-hfpdlwqx

Odată a venit o colegă ce face și ea unghii, așa din vorbă în vorbă mi-a spus că nu găsește kituri de unghii false de calitate superioară. Atunci i-am povestit despre cei de la AMALIA.RO, cum datorită lor îmi pot continua activitatea. Auzind cele povestite de mine, am intrat pe internet și am accesat site-ul comandându-i produse.

Tot așa, o clientă de-a mea, văzând cu produse lucrez, a întrebat dacă site-ul AMALIA.RO are și Cosmetice oniline și i-am spus că are orice produs cosmetic și m-a rugat să-i fac a doua comandă pe care am servit-o cu mare drag. După ce a primit pachetul (pentru că s-a văzut că sunt două comenzi la aceeași adresă și a trimis un singur pachet) și a văzut ce produse bune a găsit, m-a sunat să-mi mulțumească pentru ajutorul oferit.

Odată mergând la țară la mama mea și văzând ce piele crăpată are de atâta muncă, am deschis laptopul și i-am comandat creme de tot felul de la AMALIA.RO. După ce le-a primit și folosit, m-a sunat să-mi mulțumească și să-i mai fac o comandă pentru că vecinele ei au văzut aceste produse și vor să cumpere și ele aceste cosmetice de calitate.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

