ÎMI PLACE SĂ CITESC ÎN LIMBA ENGLEZĂ

De mic copil sunt pasionat de limba engleză și de aceea după terminarea liceului am dat la facultatea de limbi străine secția engleză. Fiind profesor de limba engleză, sunt interesat mereu de cărți în limba engleză. Căutând prin librării cărți în limba engleză, nu prea găseam ceea ce doream, asta până într-o seară, când intrând pe internet și căutând o librărie online, am găsit cărți în limba engleză de la Books Express. După ce am studiat oferta, am comandat câte o carte din diverse domenii și când le-am primit, le-am citit într-o săptămână pe toate fără să deschid televizorul deloc, de mă întrebau colegii la servici dacă am văzut ce s-a întâmplat în lume, neștiind o iotă pentru că am citit în liniște.

dental-implant-prosthetics

Văzând colegii cu câtă pasiune vorbesc despre aceste cărți, m-au rugat să le spun cum și de unde le-am cumpărat și atunci le-am povestit despre cei de la BOOKS-EXPRESS.RO ce au cărți foarte bune și toți au cumpărat cărți în limba engleză.

Făcând meditați cu elevii mei și văzând că unii pot să citească bine, le-am recomandat aceste cărți în limba engleză ce le-a cumpărat cu multă plăcere.

Mergând la un colocviu de limba engleză, în pauza discuțiilor am făcut cunoștință cu ceilalți profesori din țară și povestind despre una alta, am ajuns să vorbim despre cărți în limba engleză, că nu prea se găsesc în librări. Atunci le-am povestit despre cei de la BOOKS-EXPRESS.RO ce au cărți în limba engleză pe toate gusturile și pentru toate buzunarele. După o lună mă sună cei cu care m-am întâlnit la acel colocviu să-mi mulțumească pentru că le-am povestit despre acel site minunat cu cărți în limba engleză.

Acum când limba engleză este cerută în multe domenii de activitate, este normal să fie și o piață de cărți în limba engleză și cei de la BOOKS-EXPRES.RO o satisfac pe măsura așteptărilor.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

