UN STRIGĂT DEPARTE DE ȚARĂ

Mă numesc Munteanu Ana am vârsta de 39 de ani sunt căsătorită, am un băiat la vârsta de 16 de ani și am făcut o operație la coloana unde am avut un chist pe măduva șirei spinări m-au operat cervical la care după operație mi-a dat diagnosticul de metastază. I-a spus soțului meu și familiei mele că mai trăiesc trei luni și mor, le-a spus medicul să se pregătească de înmormântare. Mi-au dat să fac morfina și ai mei au cumpărat tot de înmormântare în afară de sicriu. Eu mă simțeam rău de la morfina si m-au dus la paliative unde sunt toți pe ultimul drum. Acolo am dat de o doamnă doctor care mi-a scos morfina și am început să-mi revin. Doamna doctor i-a spus soțului meu ca eu nu am metastază și să mă ducă la alt spital și să mai fac o rezonanta magnetica pentru că ceva nu e în regulă am făcut și mi-au spus că nu am metastază și trebuie să mai fac o operație.

13672222_1155858157820072_1471747782_n

Am făcut o și a două operație la care am început să îmi simt picioarele. Am făcut multă recuperare în Romania dar am venit în Italia pentru că nu mai avea cine să aibă grijă de mine, mama mea e bătrână tatăl meu a murit cu cinci ani în urmă, m-a îngrijit sora mea, dar avea si ea familie. Am făcut escare la fund la picioare și atunci soțul a hotărât să mă ia lângă el si pe mine și copilul. Am găsit clinică universitară care face cu celule stem și cu venim de albine în tălpi și mi-au dat o șansă să mă ridic cât de cât să mă dau jos măcar din pat și să mă duc la baie, nu-mi trebuie să fug, dar măcar să mă descurc singură să nu m-ai depind de nimeni și este greu să depinzi de cineva. Soțul meu vine de la serviciu să mă de-a jos din pat dacă stau mult an cărucior mi se umflă picioarele pentru că am și tromboza venoasa profundă. O clinică de aici din Italia mi-a dat o șansă, dar costul este de 10.000 euro. Vă rog să mă ajutați să pot să fac și eu măcar doi pași, știu că sunt oameni cu suflet bun!

Iată conturile:

IT 96 P 08315 59830 0000100007111.

4023 6006 5467 7592.

Titular Munteanu Ana.

Contact:

Ana Munteanu

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

