AM CEAS NOU

Chiar dacă acum sunt telefoane mobile ce afișează ceasul, am rămas de modă veche cum s-ar spune că, trebuie să am ceas la mână. Lucrând la atelierul mecanic într-o fabrică și datorită numeroaselor lovituri, ceasul meu s-a oprit de tot. Căutând prin magazine un ceas bărbătesc pe placul meu n-am găsit ceea ce doream. Odată, butonând la calculator am găsit Ceasuri bărbătești de la Ceasmania și după ce am studiat oferta am comandat un ceas. Când l-am primit și l-am reglat după un ceas oniline a mers la secundă după acel ceas.

ceas-barbatesc-rothenschild-voyager-rs-1311-ib-bl

Într-o seară de vară pe căldură toridă, ies să mă răcoresc după o zi de muncă la o bere cu amicii mei. În timp ce stăteam de povești, unul dintre prieteni a observat ceasul de la mâna mea și m-au întrebat de unde îl am, atunci le-am povestit de la CEASMANIA.RO ce au ceasuri bărbătești de calitate superioară și toți și-au cumpărat câte un ceas pentru bărbați de pe acest site.

În fiecare an, de Paști și de Crăciun avem obiceiul să mergem la masă la nașii de cununie și dacă anul ăsta de Paști, soția i-a luat nașei un costumași, eu nu puteam să-i iau altceva nașului decât un ceas bărbătesc pe care l-am comandat de la CEASMANIA.RO. Când a văzut nașul acest ceas i-a plăcut așa de tare încât m-a strâns în brațe. Tot nașul m-a rugat să-i cumpăr pentru ce doi băieți ai săi să le facă o surpriză frumoase și intrând pe site i-am făcut o comandă de două ceasuri ce le-a primit în câteva zile.

Ceasurile bărbătești de la CEASMANIA.RO sunt foarte frumoase având un format atractiv și o eleganță deosebită ce îl pune în valoare. Un ceas elegant purtat la mâna stângă, arată că, acea persoană este un om stilat și cu gusturi fine și rafinate așa cum să cere în lumea bună.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

