OFER MICI ATENȚII

Într-o lume a concurenței, cadouri corporate fac parte din viața unei firme ce se respectă și țin la angajați. Având o făbricuță de confecții, m-am gândit să le ofer angajatelor mele cadouri de Crăciun personalizate ca să le surprind în mod plăcut. Așa, într-o seară intrând pe internet am găsit un site specializat pe cadouri corporate personalizate. După ce am studiat oferta, am comandat o sută de coșuri cu cadouri corporate și când le-am primit am fost foarte încântat de acestea. Când le-am dat aceste coșuri cu cadouri corporate fetele s-au bucurat foarte tare și mi-au mulțumit din toată inima.

gethumb.details

La o întâlnire de afaceri m-am împrietenit cu un domn ce are câteva buticuri și din vorbă în vorbă mi-a spus că ar dori să facă câteva cadouri de business unor partenere de afaceri. Atunci i-am recomandat cadouri de business de la DEBONAIRE.RO ce au cadouri atractive pentru orice buzunar și gust. După un timp, primesc un telefon de la persoana respectivă în care mi-a spus că a oferit cadouri corporate angajaților săi ce le-a cumpărat de pe site-ul de mai sus.

Fiind niște obiecte frumoase chiar și pentru decor, am mai comandat câteva coșuri corporate să le am în casă. Aşa, odată vine pe la mine un bun prieten și văzând aceste coșuri corporate mă întreabă de unde le am pentru că ar dori și el câteva coșuri să le ofere celor dragi de sărbătorile de iarnă. Atunci i-am povestit despre cei de la DEBONAIRE.RO ce au coșuri corporate numai bune de cadouri și tot atunci am intrat pe site și i-am comandat câteva coșuri corporate ce le-a primit în câteva zile și celor ce le-a oferit au rămas plăcuți impresionați!

Aceste coșuri de la DEBONAIRE.RO sunt un cadou bun și atractiv pentru orice ocazie la un preț pentru orice buzunar!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

