MĂNÂNC PE UN SCAUN BUN

Încă de când m-am însurat n-am acceptat să stau cu părinții ori să-mi iau apartament, ci mi-am dorit să stau la curte, așa că am plecat cu soția la lucru în străinătate și cu banii strânși am făcut o căsuță în satul natal. Dacă mobila am reușit să o luăm din bucăți, când am ajuns să luăm scaune de bucătărie n-am găsit ceea ce doream. Asta până într-o seară, când intrând pe internet am găsit scaune roșii de bucătărie și după ce am studiat oferta am comandat câteva scaune de bucătărie pe care le-am primit în câteva zile și când am stat prima dată pe unul dintre aceste scaune m-am simțit foarte confortabil. Fetița mea de cinci anișori stătea numai în bucătărie pe aceste scaune roșii, ea care îi place foarte mult culoarea roșie.

1

Odată vine pe la noi un coleg de al meu și totodată bun prieten, ce este fumător ca și mine de altfel și am stat în bucătărie. Stând așa de vorbă mă întreabă de unde am cumpărat aceste scaune frumoase și i-am povestit despre cei de la SCAUNEONILINE.RO ce au scaune de bucătărie. Atunci prietenul meu și-a sunat soția și i-a spus să vină până la noi. Când a venit soția prietenul meu și a văzut scaunele roșii m-a rugat să-i fac o comandă de cinci scaune și după ce le-a primit m-a sunat să-mi spună că și fetița lor la fel este foarte atrasă de aceste scaune.

Mergând pe la mama mea ce stă gard în gard cu mine și văzând ce scaune vechi și rupte are i-am spus să vine la mine să vadă ce scaune am cumpărat. Venind mama și văzând scaunele m-a rugat să-i cumpăr și ei câteva scaune. Atunci am oprit un scaun pentru fetiță și celelalte îi le-am făcut cadou mamei făcând o nouă comandă pentru mine.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

