AM GĂSIT UN SERVIS BUN

Într-o seară mă sună șeful și îmi spune că trebuie să plec urgent la București să fac câteva contracte, dar a doua zi trebuia să merg cu mașina în servis pentru că bătea o roată, dar șeful a spus să fac o rugăciune puternică și să plec la drum. Dumnezeu m-a ajutat și am ajuns în capitală, unde din păcate roata a cedat. Cea mai ușoară cale de-a rezolva problema era internetul unde am intrat și am găsit Service auto la Auto Erebus și i-am contactat spunându-le cu ce problemă mă confrunt. Cei de la service auto mi-a un număr de telefon de la o firmă de tractare să pot ajunge la ei. Când am ajuns la acest servis, a pus mașina pe rampă și într-o oră mi-a rezolvat problema ce o aveam.

14111703_1228747693811935_641542577_n

După ce vin acasă, pleacă un coleg în delegație la București și într-o zi, în timp ce eram la birou mă sună să-mi spună că îi s-a rupt una dintre planetare și știind ce am pățit cu mașina m-a rugat să-i dau un număr de telefon de la service auto unde am fost, atunci i-am dat numărul de telefon de la Auto Erebus ce oferă service de înaltă calitate. După ce s-a întors colegu meu de la București, mi-a spus că a avut parte de servici de înaltă calitate la firma despre care vorbesc.

Odată mă sună un văr ce locuiește în Chitila de lângă București și de la prima vorbă îi simt supărarea din voce și îl întreb ce a pățit. Atunci îl întreb ce a pățit și el îmi spune că îi s-a stricat mașina și n-are cu ce să se deplaseze la serviciu. Am încercat să-l calmez, după care i-am spus să se ducă la Auto Erebus pentru că v-a găsit o firmă serioasă în acest domeniu. După ce a rezolvat treaba, m-a sunat să-mi mulțumească pentru sfatul dat.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

