AM FOST ÎN VACANȚĂ

Având un servici bine plătit și soția la fel, în fiecare vară ne petrecem vacanța într-un loc special. Încă din iarnă cercetăm oferte de turism pentru o vacanță exotică. Așa, într-o seară, stând de povești cu mai mulți prieteni, am intrat pe internet și am găsit Oferte Last Minute 2016 Tui Travel Center. Cercetând cu atenție oferte Last Minute am comandat câte un pachet Last Minute 2016 în Dubai pentru fiecare la un preț avantajos. A fost o vacanță de vis în care am văzut în același timp deșert și lux de ultimă oră cum se spune. Faptul că am fost în grup i-a dat un farmec aparte acestei vacanței.

image

După ce ne-am întors din vacanță, prietenii ce au rămas acasă ne-au întrebat cum a fost și noi plini de entuziasm am spus pe drept cuvânt că a fost foarte frumos. Atunci toți prietenii au intrat pe site și au găsit oferte Last Minute pentru Revelion 2017 în Dubai. Văzând ce au comandat prieteni mei am comandat și eu două bilete de vacanță Last Minute pentru Revelion 2017 știind cât de frumos este această zonă și sper că o să fie un revelion de neuitat.

Tot așa, într-o seară ieșind la o bere cu doi verișori și soțiile lor, m-au întrebat cum a fost în Dubai și spunându-le că a fost ceva de vis au intrat pe site și au găsit Last Minute 2016 pe care le-au comandat. Când s-au întors mi-au povestit că au avut o vacanță foarte frumoasă în Dubai, un loc unde dorește orice om să ajungă cel puțin odată în viață.

Concediu a fost mai lung decât vacanța și m-am întors la servici și le-am povestit colegilor despre această vacanță, toți au intrat pe și au făcut câte o rezervare pentru Dubai și după ce s-au întors mi-au dat o bere în semn de mulțumire că le-am povestit despre această vacanță.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

