AM ÎMBRĂCAT TOT PERSONALUL

Fiind director de spital, una dintre multele preocupări pe care le am este și echipamentul de protecție al personalului. Văzând că halate medicale sunt vechi, m-am zbătut până am obținut fonduri pentru un nou echipament de protecție pentru tot personalul. Se spune că dacă ai bani scapi de orice grijă și aș vrea să contrazic puțin ideea că, degeaba ai bani dacă nu găsești produse de calitate. Asta până într-o zi, când intrând pe internet am găsit Halate medicale la preț competitiv. După ce am studiat oferta am comandat o sută de halate medicale ce le-am primit a doua zi prin curier rapid. Când le-am dat la fiecare noul halat medical au rămas surprinși de îmbrăcămintea oferită. Văzând că mai am bani, am luat un set de halate pentru medicii chirurgi, deoarece aceștia vin în contact cu sângele uman mai des decât celelalte categorii medicale.

prt-2s9092_albastru

Soarta a făcut ca și fratele soției să fie tot director de spital, a venit odată în vizită la cabinetul meu și văzându-mă îmbrăcat cu noul halat medical mă întreabă de unde îl am, pentru că și el are probleme cu halate vechi și așa i-am povestit despre cei de la DISPOTRADING.RO ce au halate medicale de bună calitate. Atunci m-a rugat să-i fac comandă de o sută de halate pentru medici pe care l-am servit cu mare plăcere. După ce primit halatele medicale și le-a distribuit cadrelor medicale, m-a sunat să-mi spună că aceștia au fost surprinși că le-a oferit câte un halat medical.

Acum când infecțiile intra spitalicești sunt la tot pasul, un halat medical nou este foarte important, pentru că un lucru vechi oricât ar fi spălat și dezinfectat nu mai prezintă siguranță. De aceea trebuie ca fiecare spital din România să cumpere mereu halate medicale de la DISPOTRADING.RO pentru că sunt de bună calitate și la prețuri avantajoase.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

