LÂNGĂ PRIETEN ÎN ORICE MOMENT

Dacă în anii trecuți am petrecut concediul în afară țării, anul acesta am hotărât să facem turul României. Ajungând în București, nu puteam să nu-l vizitez pe cel mai bun coleg de facultate, cu care am fost ca și frații în timpul studenției. Dorind să-i fac o surpriză, nu i-am spus că-l vizitez și când am bătut la ușă, aceasta tocmai primise un telefon de la spital că i-a murit mama ce era în fază terminală. Desigur că l-am însoțit la spital, unde l-am așteptat pe culoar. După câteva minute, vine la mine grăbit, că a rezolvat să nu o mai ducă pe mama sa la morgă și că să caut urgent pe net o firmă de servicii funerare. Intrând pe internet, am găsit servicii funerare complete în București doar cu talonul de pensie. L-am sunat imediat pe prietenul meu și l-am chemat să vadă ce am găsit și să văd dacă un talon de pensie la el. Văzând ce servicii funerare complete am găsit și având cupon de pensie la el, am sunat această firmă ce ne-a oferit servicii funerare complete cu costuri minime.

manipulare

Într-o seară sună la ușă cel mai bun prieten de pe scară și mă roagă să merg cu el la București fiindcă la sunat sora lui că tatăl său a decedat în spital. Când am ajuns la spital, sora vecinului meu spune că trebuie cumpărat sicriu și nu știu de unde să-l i-a. Atunci i-am liniștit spunându-le că știu o firmă serioasă de servicii funerare și chiar am făcut comandă de un sicriu ce l-am primit într-o oră. Când au venit cu sicriul, am vorbit cu băieții și ne-au oferit servicii complete cu cuponul de pensie.

În momente de durere cum este pierderea unei ființe dragi, o firmă de servicii funerare ne ajută foarte mult cu serviciile lor, SERVICIIFUNERARELUCA.RO oferă servicii de înaltă calitate.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

