PUBLICITATE E VIAȚA UNEI AFACERI

Având o firmă de construcție, nu prea aveam comenzi, datorită concurenții mari de pe piața românească. La sfatul unui prieten am hotărât să pun pe mașinile de la firmă câte un banner, poate așa voi avea mai mulți clienți. Într-o seară intrând pe internet, am găsit roll up-uri la prețuri accesibile și după ce am studiat oferta, am comandat un roll up personalizat pe care l-am primit în câteva zile. După ce am montat pe mașină rollup banner comenzile au început să vină, încât am comandat și pentru celelalte mașini roll up-uri și așa am revigorat afacerea ce era în pragul falimentului.

banner-heavy-duty

Pe roll up-uri sunt și numerele de telefon de la firmă și într-o zi mă sună un domn de pe stradă care a văzut un rollup banner și dorește să știe unde l-am făcut și cât costă unul, atunci m-am uitat în catalog la rubrica roll up preț și când a auzit spus a spus că este foarte bun și și-a comandat câteva roll up-uri, ce în scurt timp și-a arătat efectul prin atragerea de clienții

Odată, mă vizitează un bun amic, care vede pe biroul meu un banner de la HEADPRINT și mă întreabă de unde îl am. Atunci îi dau catalogul și când uite la rubrica roll up preț, spune că este super prețul și așa a comandat și el bannere și după ce le-a pus în tot orașul, comenzile au început să se înmulțească și profitul să crească simțitor.

Într-o economie de piață, unde concurența este foarte dură, publicitatea este sufletul comerțului și un banner stradal, pe o mașină sau pe o clădire poate salva o firmă de la un faliment sigur.

O vecină pensionară, ce locuiește lângă mine și face prăjituri foarte bune, dar n-avea piață de desfacere. Într-o zi, i-am făcut cadou câteva bannere pe care le-am pus în tot orașul. Așa vecina mea poate vinde prăjituri și să câștigă un ban cinstit.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

