AM UN NOU CĂRUȚ CU BATERIE

Luni, primesc un apel telefonic de la doamna Aurica Ieremia din Câmpulung Moldovenesc, în care spune că a vorbit cu domnul Sandu Petriuc care îmi v-a aduce un cărucior cu baterie.

1

A doua zi, Marți, a venit domnul Petriuc și mi-a adus căruciorul din poză gratuit, urmând să-mi aducă și o toaletă pentru persoane cu dizabilități.

1

Totodată, mi-a spus, dacă cineva dorește căruț cu baterie, precum și alte produse pentru persoane cu dizabilități, să-l anunț că îl servește cu drag. Nu voi pune contactul public, ci aștept să fiu contactat eu de cei ce au nevoie.

3 Responses to AM UN NOU CĂRUȚ CU BATERIE

  1. zoltybogata spune:

    Domnul Sandu face minuni pt noi. Multă sănătate

  2. Bote Corina spune:

    Ma bucur pentru tine.Sa fi sanatos.Si eu folosesc caruciorul de 27 de ani,adica de cand am avut 15 ani si am avut accident cu trenul.Dupa atatia ani,am facut artroza la cotul stang si nu mai am voie sa fac efortul de a da la roti.Sunt mama de baiat si nu pot sa stau in pat,tare fericita as fi sa primesc un carucior cu baterie pentru camera,ca sa pot sa-mi desfasor in continuare „profesia”de mama.Sanatate multa va doresc amandurora.

  3. Marcel spune:

    As avea si eu nevoie de un asemenea carut dar stiu ca se obtine greu….

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

