AM FĂCUT TRADUCERI LEGALIZATE

Având în toate clasele școlare zece pe linie și luând bacalaureatul tot cu nota zece, m-am hotărât să încerc să intru la o universitate din Marea Britanie. Am ajuns la punctul să traduc actele în limba engleză, unde am avut mari bătăi de cap, pentru că nu găseam o firmă unde să fac traduceri legalizate. Asta până într-o zi, când am intrat pe internet unde am găsit Traduceri legalizate în sectorul 1 din București. După ce am studiat oferta și am văzut că au prețuri accesibile, i-am contactat pe cei de la traduceri legalizate din București și le-am trimis actele pentru tradus. Când le-am trimis în Marea Britanie am fost acceptat imediat la universitate, semn că serviciu de traducere legalizate a fost de calitate.

Într-o seară, primesc un mesaj pe facebook de la un vecin din bloc un mesaj că are de tradus câteva acte în limba spaniolă, dar nu știe unde să se adreseze. Atunci, i-am povestit despre Academia de Traduceri, ce oferă un serviciu de traduceri legalizate de bună calitate la un preț avantajos. După o lună, îmi scrie din nou, bucuros că a primit actele traduse și că poate să obțină un serviciu bun în Spania.

Un prieten de familie a terminat rezidențiatul în medicină generală și a obținut un post de medic generalist în Germania. Știind că am tradus acte în limba engleză, m-a întrebat unde am tradus actele pentru Marea Britanie. Atunci, i-am povestit despre Academia de Traduceri ce face traduceri legalizate în sectorul 1 din București. Așa a rezolvat și prietenul meu și a făcut traduceri legalizate în București la o firmă de renume în acest domeniu.

Academia de Traduceri, este o firmă ce își respectă clienți cu profesionalism și servicii de calitate superioară și de aceea oricine are nevoie de serviciile sale să apeleze cu toată încrederea.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

