AM LUAT FOTOLIU DE MASAJ

Fiind persoană în scaun cu rotile, caut mereu metode de recuperare pentru a îmi întreține sănătatea. Așa, mergând într-un mare centru comercial unde m-am relaxat câteva minute într-un fotoliu cu masaj la un leu minutul. Văzând ce bine m-am simțit în cele câteva minute petrecute în acel fotoliu cu masaj, am hotărât împreună cu familia să cumpăr un astfel de fotoliu pentru masaj, dar n-am găsit. Odată, am intrat pe internet și am găsit o recomandare ce spunea vezi oferta pentru fotolii de masaj ce avea un link către un site de specialitate și așa am găsit fotolii de masaj ieftine și de bună calitate. După ce am studiat oferta am comandat un fotoliu cu masaj pe care l-am primit în câteva zile și atunci fac mereu masaj și mă simt foarte bine și relaxat.

14628201_1091218457594829_694187628_n

După ce prietenii mei au aflat că mi-am luat fotoliu de masaj, veneau pe la mine prieteni mai des și mă rugau să-i las câteva minute să facă masaj. Într-o zi, un prieten mă roagă să-i spun de unde am luat fotoliu de masaj pentru că dorește să-și ia și el unul. Atunci i-am povestit despre cei de la KOMODER.RO ce au fotolii de masaj la un preț ieftin și chiar de la mine din casă și-a făcut comandă pentru un astfel de fotoliu.

Cercetând internetul să văd părerile despre acest fotoliu, am găsit experiența lui Cabral ce povestește despre acest minunat fotoliu ce relaxează toată musculatura încordată după o zi de muncă grea.

Nu trebuie să ai probleme de sănătate ca să cumperi un astfel de fotoliu, ci acesta face bine ori și cui îl folosește cu regularitate pentru întreținerea sănătății și a mobilității fizice. Cu acest fotoliu se poate face și reflexoterapie, una dintre metodele din medicina chineză veche de mii de ani și cu rezultate foarte bune.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

