PORT LENJERIE DE FIRMĂ

Cu banii de la nuntă și cu un credit luat de la bancă am reușit să ne luăm o căsuță. Casa a fost doar începutul unor lungi achiziționări necesare unei locuinței. Iată că am ajuns și la lenjerie pentru pat, unde soția este puțin mai pretențioasă la acest capitol. După ce a umblat prin toate magazinele fără să găsească ceea ce dorea, a intrat pe internet și am găsit http://www.homex.ro/lenjerii-de-pat/ ce oferă lenjerii de pat. După ce am studiat oferta, am comandat un de lenjerii de pat ce le-am primit în câteva zile. Văzând cât sunt de bune am mai comandat un set de lenjerie de pat să ofer cadou părințiilor.

lenjerii-de-pat-poplin-juana-liliac

Venind surorile mele pe la părinți și văzând ce lenjerie de pat are, a întrebat de unde are această lenjerie de pat și aceștia au spus că eu îi le-am oferit cadou. Atunci, una dintre surori m-a sunat să mă întrebe de unde am cumpărat această lenjerie de pat și așa i-am povestit despre cei de la firma humeX ce au lenjerii de pat de calitate superioară la un preț avantajos. Peste o săptămână trec pe la sora mea ce tocmai primise lenjeria de pat de la firma humeX și chiar a așternut-o pe pat ce arăta ca un pat nou și m-a strâns în brațe de bucurie că are o lenjerie de pat nouă și frumoasă.

Prin luna Noiembrie, soția mă întreabă ce cadou îi luăm nașului de Crăciun. Atunci i-am propus să-i luăm o lenjerie de pat de la firma humeX și soția a fost încântată de idee și am făcut comandă de o lenjerie de pat. Când a văzut nașa lenjeria de pat de la humeX s-a bucurat foarte mult și m-a întrebat de unde am luat această minunată lenjerie de pat și i-am spus că am luat-o de pe site-ul HUMEX.RO prin comandă.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

