AM GĂSIT O CAFEA BUNĂ

Având un mic magazin, în timp am văzut ce sortiment de cafea se vinde mai bine. Până să găsesc cea mai bună cafea am avut multe mărci la vânzare ce se vindea o zi sau două și pe urmă se stopa brusc. Într-o zi, am intrat pe internet și am găsit Cafea boabe și cafea măcinată online. După ce am studiat oferta am comandat câte cinci cutii de cafea boabe și cafea măcinată cu speranța că nu voi sta cu aceasta în magazie, dar după ce am expus-o s-a vândut ca și pâinea caldă cum se spune în popor, încât a făcut o nouă comandă de cafea boabe și cafea măcinată. Acum dimineață, fetele de la magazin, știu că au multă treaba din cauza cererii mari de cafea și după ce o savurează cu plăcere se apucă de treabă.

cafea-gourmet

Într-o dimineață vine la biroul meu un bun amic ce are un mic bar și îl servesc cu o cafea, totodată povestindu-i ce succes am cu această cafea. Auzind aceasta prietenul meu, mi-a cerut să-i spun de unde am luat această minunată cafea. Atunci i-am povestit despre cei de la ARTACEAIULUI.RO ce au o cafea foarte bună și chiar din biroul meu și-a făcut o comandă de cafea boabe și cafea măcinată. După un timp mă sună amicul meu și îmi mulțumește că i-am spus de această cafea ce este bună și se vinde rapid.

Într-o zi stăteam de vorbă cu fetele la magazin și vine un domn ce are un depozit en gros și a venit să vadă ce se mai vinde și i-am povestit despre cafeaua de la ARTACEAIULUI.RO ce este foarte bună și se vinde foarte bine. După o lună de zile trece din nou pe la magazin și le spune la fete că îmi mulțumește că i-am povestit de această cafea ce este foarte bună și se vinde foarte bine.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

