UN PROGRAM COMPLEX

Fiind contabil la o societate dintr-un mare centru comercial ce să ocupă cu comerțul en gros și cu amănuntul, unde noutățile privind facturarea se actualizează foarte des, am căutat pe internet un program de facturare gratuit ce se actualizează automat. Așa am găsit la Ciel Simplu, un program de facturare complex ce se instalează ușor și nu necesită mare specialitate. După ce l-am instalat la mine și la gestionari, munca noastră s-a ușurat foarte mult, încât nu mai avem grija actualizărilor în sistem.

194

Într-o seară, vine un vechi amic pe la mine ce lucrează tot în comerț și din vorbă îmi spune că are un program gratuit de facturare vechi și depășit. Atunci i-am povestit despre cei de la Ciel Simplu ce au program gratuit de facturare modern și foarte eficient. Chiar în acel moment, i-a sunat pe angajații de la firma sa și le-a spus să descarce acest program gratuit de facturare. După un timp, mă întâlnesc cu amicul meu și îmi spune că este foarte mulțumit de programul de facturare gratuit ce l-a scos din încurcătură.

Mergând pe la sărbătorile de vară în aer liber, un cumpărător observă că îi dau o chitanță diferită și în același timp modernă și mă întreabă de unde am sistemul ăsta de operare modern. Atunci îi povestesc CIEL.RO ce au un program de facturare modern și eficient ce ușurează munca celor ce îl folosesc. După un timp, mă sună domnul respectiv și îmi mulțumește că i-am spus de acest program de facturare gratuit ce este foarte bun.

Într-un sistem comercial cum este sistemul românesc, trebuie să fii mereu la curent cu ultimele actualizări și ca să scapi de griji trebuie să descarci sistemul de facturare gratuită de CIEL.RO ce oferă un serviciu de calitate cu informații actualizate în cel mai scurt timp posibil.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

