CENTRALĂ TERMICĂ LA CURTE

După mulți ani de sacrificiu am reușit să ne luăm o casă la curte într-un sat unde din păcate nu este gaz metan. Așa m-am gândit să i-au o centrală termică pe lemne și am cercetat fiecare magazin de instalații ce ar putea să aibă centrale termice pe lemne, dar n-am găsit ceea ce doream. Într-o seară, fiind la un amic și discutând despre centrale pe lemne, am intrat pe internet și am găsit un site cu Centrale termice și cazane pe lemne la un preț bun și după ce am studiat oferta am comandat două centrale pe lemne, una pentru mine și cealaltă pentru prietenul meu pe care le-am primit în câteva zile. După ce am montat amândoi centrala termică, în căsuțele noastre era călduț și bine.

7332_184_prd

La sfințirea casei de către preot, au venit rude și prieteni mei și sora mea a observat caloriferele de la centrala termică pe lemne și mă întreabă de cum am calorifere, atunci le-am povestit despre cei de la Roinstalații ce au centrale termice pe lemne la un preț bun. Consultându-se sora mea cu soțul ei a comandat chiar atunci o centrală pe lemne de la firma menționată mai sus amintită.

Într-o zi, vine factorul poștal să-mi aducă un plic recomandat, fiind în tricou și afară era frig l-am invitat pe hol și simțind căldura din calofiere m-a întrebat de unde am luat centrala pe lemne pentru că a mers într-un magazin de instalații termice și sanitare, dar n-a găsit ceea ce dorea. Atunci i-am povestit despre cei de la ROINSTALAȚII.RO ce au centrale termice pe lemne de bună calitate și la prețuri avantajoase. După o lună de zile, îmi spune factorul poștal că și-a luat o centrală termică pe lemne de la ROINSTALAȚII.RO și mi-a mulțumit pentru acest sfat de mare folos pentru familia sa.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

