AM REPARAT AERUL CONDIȚIONAT

După un an de muncă am hotărât să mergem în vacanță într-o stațiune de munte cu mașina familiei, dar cu câteva zile înainte m-am dus la un servis să verific starea tehnică acestea și după ce mecanicul a controlat aerul condiționat a constatat că nu funcționează compresorul și că trebuie să cumpăr unul nou. Cum n-aveam timp să umblu prin magazine de piese auto, am intrat pe internet și am găsit un compresor pentru aer condiționat auto și după ce am studiat oferta am făcut comandă de un compresor pe care l-am primit în câteva zile, ducându-l imediat la servis și mecanicul l-a montat. Am avut o călătorie frumoasă pe o căldură toridă, dar în mașină era răcoare că funcționa aerul condiționat

470624

Într-o zi mă plimbam cu soția la plimbare și văd un domn că repara ceva la mașina sa și mă apropie de dumnealui să văd dacă pot să-l ajut și așa aflu că nu-i merge compresorul de la aer condiționat și când desfacem noi văd că nu funcționează compresorul. Atunci ne-am dus pe la magazine de piese auto, dar n-am găsit ceea ce doream. Văzând că nu găsim compresor, i-am spus domnului că știu un site de piese auto ce au compresoare pentru aer condiționat auto și așa i-am făcut comandă de această piesă. După câteva zile am primit acest compresor și îi l-am montat, rezolvând problema.

După ce am venit din vacanță și am început serviciul, văd pe un coleg supărat și îl întreb ce a pățit și el îmi spune că nu găsește filtru pentru aer condiționat. Atunci îl bat pe umăr și îi spun că îl rezolv eu și am intrat pe AUTOHUT.RO și i-am luat trei filtre de aer condiționat, să aibă de rezervă, ce le-am primit în câteva zile. După ce a montat un filtru, zâmbetul i-a revenit pe buze.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

