AM GĂSIT APARTAMENT BUN

Primul obiectiv după ce m-am căsătorit, a fost să găsim o căsuță a noastră unde să ne mutăm singurei. Am cercetat toată piața imobiliară, dar n-am găsit ceva pe placul nostru. Într-o seară după ce am venit de la servici, am intrat pe internet și am găsit Apartament cu două camere în Brașov de vânzare la prețuri de garsdonieră și după ce am studiat oferta, ne-am făcut o programare la sediul firmei de unde am cumpărat două apartamente cu două camere în Brașov într-o zonă frumoasă, unul pentru mine și unul de închiriat.

ap2

Venind sora mea din Germania în vizită pe la noi și văzând ce apartament frumos ne-am luat, a dorit să cumpere și ea un astfel de apartament cu două camere în Brașov. Așa intrăm pe site-ul ISARAN.RO și găsim apartament cu două camere la preț de garsonieră. Văzând sora mea această ofertă s-a programat la agenție ce au apartamente cu două camere de vânzare la preț de garsonieră. Așa și-a luat două apartamente cu două camere de vânzare la preț de garsonieră pe care le-a închiriat făcând o afacere bună, pentru că și-a scos banii repede.

Într-o zi mă întâlnesc cu un bun amic și din vorbă în vorbă, îmi spune că dorește să cumpere o locuință nouă și atunci îi povestesc despre cei de la Isaran ce au apartamente cu două camere de vânzare și tot atunci i-a contactat pe cei de la această firmă și așa a găsit ce dorea.

Un fost coleg de facultate, mă sună din Germania, că dorește să-și o locuință în Brașov și mă roagă să-l ajut pentru că trebuie să se întoarcă repede în Germania. Așa îi povestesc că știu o firmă ce are apartamente cu două camere de vânzare și când a venit prietenul meu în țară, l-am dus la această firmă și a cumpărat o locuință.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

