AM GĂSIT SERVIS PENTRU CALCULATOARE

Având o firmă de comerț cu multe magazine și cu un volum mare de contabilitate ce necesită multe calculatoare. Având așa de multe calculatoare este și firesc să apară mereu probleme. Într-o zi intrând pe internet, am găsit o firmă de Audit IT pentru evaluarea sistemelor informatice și după ce am studiat oferta, i-am chemat la sediul firmei pentru un serviciu de Audit IT. După câteva zile au venit și mi-au verificat toate calculatoare și am încheiat un contract de servis și așa îi chem ori de câte ori am vreo problemă.

servicii1

La o întâlnire de afaceri, din vorbă în vorbă, partenerul meu povestește că sistemul informatic îi dă mari bătăi de cap, că și contabile săi sunt terminați psihic de cât de des le cad calculatoarele și că ar avea nevoie de un Audit IT și care săi asigure servisul. Atunci îi spun că știu o astfel de firmă ce are un bun serviciu de Audit IT și că poate apela cu toată încrederea. După o săptămână mă sună partenerul meu și îmi spune că a fost firma recomandată de mine și i-a oferit serviciu de audit IT de care este foarte mulțumit și pentru asta mă invită la o cină între familii.

După un an de muncă și stres am hotărât cu soția să mergem o săptămână pe litoralul românesc. Ajungem noi la mare și găsim un hotel bun, dar nu mergea calculatoarele. Atunci îi spun domnișoarei de la recepție că știu o firmă de Audit IT pentru companii și așa o cheamă pe doamna director căruia îi povestesc că știu o firmă de Audit IT pentru companii ce i-a putea rezolva problema. Auzind doamna director, m-a rugat să contactez aceasta firmă de Audit IT ceea ce am făcut. Chiar în localitate fiind un reprezentat ce a venit în câteva minute și a rezolvat problema.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

