AM LUAT CENTRALĂ TERMICĂ

După ce am lucrat în străinătate și am venit cu câțiva bănuți, am hotărât să renovez casa bătrânească primită de la bunici. Marele dezavantaj este că, această casă se află într-o zonă fără gaz metan și nu pot să pun o centrală pe gaz metan. Dacă la renovare m-am descurcat cu materialele găsite în magazine, când a venit vorba de centrală termică n-am găsit ceea ce doream. Asta până într-o seară, când intrând pe internet am găsit centrală termică Viessmann Vitodens 100 și după ce am studiat oferta am comandat o centrală termică Viessman Vitdens 100 pe care am primit-o în câteva zile. După ce am montat-o, căsuța mea este călduroasă și primitoare.

centrala-termica-viessmann-vitodens-100-w-19-kw

Odată mă vizitează un bun prieten întors definitiv din Germania care și-a construit o casă în sat. Din vorbă în vorbă am ajuns să povestim despre centrale termice Vitodes ce sunt de bună calitate și cu un consum redus de energie electrică. Atunci și prietenul meu și-a comandat o centrală termică Vissmann Vitodens pe care a primit-o în câteva zile și este foarte mulțumit de aceasta.

Venind sora mea din Spania în vizită pe la noi și văzând ce central termică ne-am luat, a dorit să cumpere și ea o astfel de central termică pentru socri săi. Atunci i-am povestit despre cei de la Berluni ce au centrale termice vitodens de o bună calitate și după ce a vorbit cu soțul și cu părinții lui, mi-a spus să-i fac o comandă de o centrală termică vitodens ce a primit-o în câteva zile. După ce a spus centrală, bătrânii sunt foarte liniștiți pentru că, nu mai trebuie să aducă lemne de foc, centrala fiind pe curent electric.

Din totdeauna lumea s-a ferit să se încălzească cu energie electrică, dar cu aceste centrale termice facturile sunt acceptabile și mai mici decât costul lemnelor pentru sobe de teracotă.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

