AM LUAT VITAMINE NATURALE

Anul trecut când a venit sezonului rece durele de articulații nu-mi dădeau pace și la recomandarea medicului de familie am căutat vitamine naturale, dar n-am găsit ceva pe placul meu. Într-o seară intrând pe internet și am găsit site-ul http://herbagetica.ro/ginkgo-biloba.html. După ce am studiat oferta am comandat un borcănel de ginkgo biloba ce l-am primit în câteva zile. De când am început tratamentul cu ginkgo biloba mă simt mai vioi și durerile s-au redus.

facebook-blog

Văzând mama că mă simt bine a comandat și dumneaei ginkgo biloba și alte remedii naturiste pentru reumatism de la care se simte foarte bine.

Știind că bunica e slăbită din pricina bătrânețe, i-am comandat ginko biloba și alte remedii naturiste ce i-a întărit imunitatea și i-a dat putere.

într-o zi ne sună bunica și spune că o vecină a venit la ea și a văzut aceste remedii naturiste de la HERBAGETICA.RO și a rugat-o să-mi spună să i-au și ei astfel de produse. După ce a făcut tratamentul cu aceste remedii naturiste vecina bunicii s-a simțit foarte bine, încât nu a mai întrerupt acest tratament.

Într-o ies la plimbare și mă întâlnesc cu un prieten din copilărie, ce îmi spune că nu știe ce să mai facă pentru că fetița lui răcește din ce în ce mai des. Atunci îi povestesc despre cei de la HERBAGETICA.RO ce au ginko biloba naturală ce întărește imunitate și scade frecvența răcelilor. După o lună de zile mă vizitează acest prieten și îmi spune că fetița lui se simte mai bine și nu a mai răcit. Văzând cât este de bun acest ginko biloba i-a luat și mamei lui un borcănel din acest remediu naturist de la care se simte foarte bine și i-a revenit cât de cât energia mult dorită.

Acum când partea chimică din alimentație cu greu poate fi evitată, un supliment natural poate ajuta organismul să facă față acestor provocări!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

