AM MOBILAT CAMERA COPILULUI

Odată cu începerea școlii copilul a dorit să aibă camera lui și având un apartament cu patru camere, în unul dintre dormitoare i-am făcut camera elevului meu. Având un serviciu cu program ce îmi ocupă toată ziua. Așa că, la sugestia unui coleg, am intrat pe internet și am găsit dormitoare pentru copii și după ce am studiat oferta am comandat mobilă pentru dormitorul copilului ce am primit-o în câteva zile. Când a văzut copilul ce dormitor de copii i-am făcut a sărit în brațele mele și m-a sărutat cu multă dragoste.

mobila-copii-ezalino

De mic am învățat copilul să fie prietenos și decât să se joace afară unde sunt multe pericole, mai bine să vină în casă cu prietenii săi și să se joace. Odată bate la ușă unul dintre prietenii copilului meu împreună cu părinții săi, aduși de cel mic să vadă mobilierul din dormitorul copilului, pentru că puștiul lor îi bate la cap să vadă și să i-a și lui un astfel de mobilier pentru dormitorul copilului. Când au văzut ce frumos este această mobilă pentru dormitorul copilului, m-a rugat să le fac o comandă pentru dormitorul copilului lor și i-am servit cu mare drag. După ce au primit mobila și au montat-o, ne-au invitat pe toți trei să vedem ce cameră frumoasă au făcut celui mic. În timp ce cei mici se jucau în camera nou mobilată, noi cei puțini mai mari, am stat în sufragerie de vorbă și legând o prietenie frumoasă. Iată cum o mobilă bună și frumoasă, poate o prietenie la fel de frumoasă și durabilă.

Mergând în vizită la sora mea, băiatul meu i-a povestit vărului său ce cameră nouă are și nepotul nerăbdător a dorit să vină la noi să vadă camera și după ce a văzut camera noastră și-au comandat un dormitor ca și al nostru.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

