AM GĂSIT CĂRȚI DE MEDICINĂ

Fiind student la medicină specialitatea neurologie, am nevoie mereu de cărți în acest domeniu și pe piață sunt foarte scumpe. Un coleg m-a sfătuit să caut pe net unde găsești orice cărți de medicina în librăria Books Express. După ce am studiat oferta, am cumpărat două cărți de medicină neurologică printate ce îmi sunt de mare ajutor la studii.

video-atlas-of-neurosurgery

Văzând colegul de cameră că am pe laptop o carte de medicină deschisă, m-a întrebat de la ce librărie am cumpărat-o. Atunci, i-am povestit despre cei de la BOOKS-EXPRESS.RO ce au cărți de medicină pentru toate specializările. Auzind ceea ce i-am povestit, colegul de cameră și-a comandat trei cărți de medicină cardiologică fiind student la cardiologie.

Ieșind în parcul facultății să iau puțin aer unde intru în dialog cu alți colegi din universitate și unii întrebau dacă știe cineva unde se găsesc cărți de medicină pentru cursuri. Atunci le-am povestit despre cei de la Books Express ce au cărți de medicină printate. Atunci fiecare tânăr a cercetat site-ul și majoritatea și-au comandat cărți de medicină printate de la această librărie online.

Plecând într-o tabără studențească unde am legat prieteni de la alte universități. Așa unii dintre ei mi-au povestit că, nu prea găsesc cărți de medicină pentru studii. Atunci le-am povestit despre o librărie online ce au cărți de medicină printate pentru orice ramură medicală. Așa, majoritatea celor cu care am vorbit, și-au cumpărat cărți de medicină de la această librărie online.

Făcând practică în spitalul din orașul meu, m-am împrietenit cu un medic rezident și din vorbă în vorbă m-a întrebat de unde îmi iau cărți de medicină de actualitate. Așa i-am povestit că îmi cumpăr cărți de medicină de la librăria online BOOKS EXPRESS ce au cărți de medicină pentru toate specialitățile. Seara îmi scrie pe facebook că a găsit pe site cărțile de care avea nevoie.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

