VĂD PE MONITOR ÎN SPATE

Datorită traficului auto tot mai aglomerat și a parcărilor tot mai înguste, este pericolul tamponărilor și a lovirii mașinii de garduri și borduri. Din păcate nici eu n-am fost ferit de acest ghinion, chiar în parcarea de în fața blocului unde locuiesc. Văzând ce am pățit, un vecin mă sfătuiește să-mi cumpăr o cameră de mers înapoi ce este foarte eficientă. Așa, am intrat pe internet și am găsit cameră marsarie cu display și după ce am studiat oferta am comandat o cameră video marsarie pe care am montat-o în spatele mașinii și de atunci am o siguranță când dau cu spatele.

image002

Având camera marsarie montată pe mașină, prietenii mă întrebau de unde am luat această cameră marsarie suport număr și eu le povesteam despre cei de la LED24.RO ce au camere cu wireless și un monitor pe bord ce arată imaginea în timp real. Așa unii dintre ei și-au comandat camere marsarie cu display pentru siguranța în circulație.

Mergând în concediu cu mașina, într-o dimineață găsesc pe geam un număr de telefon cu rugămintea să sun la acesta. Când sun îmi răspunde un domn și mă roagă să-l aștept că sosește în câteva clipe. Când a ajuns, îmi spune că i-a plăcut camera marsarie universală din spatele mașinii și că și-ar dori să cumpere o astfel de cameră. Atunci îi povestesc despre cei de la LED24.RO ce au camere marsarie ieftine și de bună calitate. Persoana ne-având telefon cu internet, mă roagă să-i fac comandă de o cameră marsarie cu display la bord pentru că, locuind într-un oraș mare și atunci când parchează este foarte concentrat, ceea ce îl obosește enorm. Când a primit camera, m-a rugat să o montez pentru că am scule și sunt mai tânăr, dumnealui fiind pensionar. Când a văzut cum apare imaginea pe monitor s-a bucurat ca și un copil pentru că vede mai ușor în spate!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

