AM O ALARMĂ SIGURĂ

Până de curând am ținut mașina în garaj la un prieten, pentru că în zonă se sparg multe mașini, dar acesta a vândut garajul și sunt nevoit să țin mașina afară. Vorbind cu un vecin despre această problemă, am ajuns la concluzia că ar fi bine să ne luăm câte o alarmă auto. Într-o seară intrând pe internet, am găsit o alarmă cu închidere centralizată și după ce am studiat oferta împreună cu vecinul meu, am făcut comandă de două alarme cu închidere centralizată ce le-am în câteva zile. Mergând la un servis ce are aparatură modernă, ne-a montat la amândoi aceste alarme centralizate. Într-o seară stând la cină, aud că țiuie stația de la alarmă și fugind afară l-am prins pe cel ce încerca să-mi spargă mașină și am chemat poliția în timp ce îl țineam imobilizat.

Știind că mi-am luat alarmă centralizată la mașină cu care am prins pe cel ce încerca să-mi spargă mașina, un vecin a venit și m-a rugat să-l ajut să-și ia o astfel de alarmă pe care l-am servit cu mare plăcere.

Un coleg de servici, locuind în cartier cu mine, unde mai mereu se sparge câte o mașină, mi-a spus să-i i-au o alarmă cu închidere centralizată pentru că știe de la mine cât de eficientă este și intrând pe LED24.RO i-am făcut comandă de o astfel de alarmă centralizată.

Mergând în concediu la mare unde am stat la o rudă și scoțând pe masă stația de la alarmă, m-au întrebat ce este cu această stație. Atunci le-am povestit că am luat o alarmă auto cu închidere centralizat ce are stație de avertizare la un preț pentru orice buzunar. Văzând aceasta, ruda mea m-a rugat să-i fac o comandă de o alarmă cu închidere centralizată să stea fără grijă că mașina îi va fi spartă. Așa am intrat pe laptopul meu și i-am comandat o alarmă cu închidere centralizată pe care i-am făcut-o cadou.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

