AM MONTAT INTERFON LA CASĂ

Având o casă mare și stând mai mult în spate nu prea se aude când cineva bate la poartă. Din această cauză, odată am pierdut o treabă importantă pentru că trebuia să închei o afacere cu cineva și n-am auzit când a bătut la poartă. Văzând aceasta, m-am hotărât să-mi pun un interfon și într-o seară intrând pe internet, am găsit unde scria vezi prețurile interfoanelor Electrica. Când am accesat linkul am găsit un site cu interfoane audio la un preț bun și după ce am studiat oferta am comandat un interfon smart ce l-a primit în câteva zile. După ce l-am montat, nu a mai avut grijă că nu știu cine mă caută pentru că toată lumea suna la interfon și deschideam imediat.

interfoane_audio_vile_sistem_digital_duplex

Într-o zi vine pe la mine un prieten ce locuiește tot la casă și văzând interfonul smart m-a întrebat de unde l-am cumpărat. Atunci i-am povestit despre cei de la ELECTRICAINSTAL.RO ce au interfoane Electrica de bună calitate și la un preț bun. Văzând cât este de bun m-a rugat să-i fac comandă de un astfel de interfon pe care l-am servit cu mare drag. Acum, când merg la prietenul meu nu trebuie să-l mai sun la telefon ca să-l anunț, ci îl sun la interfonul cel nou.

Având o casă mare și frumoasă am adus-o și pe mama soacră la noi pentru că este bătrână și bolnavă. Venind factorul poștal să-i aducă pensia mamei a văzut interfonul Electrica și m-a întrebat cât este de bun și de unde l-am cumpărat. Atunci i-am povestit despre cei de la ELECTRICAINSTAL.RO ce au interfoane audio de bună calitate și la un preț avantajos. Luna următoare când a venit factorul cu pensia, mi-a povestit că și-a cumpărat un astfel de interfon ce este o investiție bună și pe termen îndelungat.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

