CIRCUL CU CAMERĂ VIDEO

Într-un trafic tot mai aglomerat și mai haotic există la tot pasul pericolul de accident. Odată, mi-a sărit un copil de lângă mama sa în fața mașinii și l-am lovit ușor, deși n-aveam viteză nu l-am putut evita. La Poliție, mama a susținut că sunt vinovat și i-am dat 1000 de lei. În timp ce eram la secție, un domn polițist îmi sugerează să-mi cumpăr o cameră video auto ce înregistrează orice mișcare. Venind acasă, am intrat pe internet și am găsit cameră video de mașină și după ce am studiat oferta am comandat o cameră auto ce am primit-o în câteva zile și după ce am montat-o am fost mult mai relaxat pentru că aceste camere video auto înregistrează orice mișcare atâta timp cât este contactul la mașină în funcțiune.

Într-o zi iau la ocazie un domn și fiind singur se așează pe scaunul din dreapta. La un moment dat vede camera video auto ce înregistra ce se petrece în trafic și mă întreabă cum merge și de unde am luat-o. Atunci îi povestesc despre cei de la SUPERMISTO.RO ce au camere video auto de cea mai bună calitate. Chiar din mașina mea și-a făcut comandă de două camere auto după ce a vorbit și cu fratele său povestindu-i despre această nouă tehnologie.

Mergând la un mecanic auto cu o problemă la sistemul de frânare și văzând camera auto în mașină și mă întreabă de unde am cumpărat-o și așa i-am povestit despre cei de la SUPERMISTO.RO ce au camere auto de foarte bună calitate.

La un control de rutină făcut de cei de la circurlație, agentul ce îmi verifica actele, vede camera auto și mă întreabă unde se găsesc astfel de camere auto și îi dau site-ul de unde poate cumpără și după o lună mă oprește din nou, nu să mă controleze ci să-mi mulțumească că l-am ajutat să-și cumpere o astfel de cameră.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

