AM GĂSIT BECURI BUNE

Într-o seară, veneam cu mașina de la țară. Pe drum, am observat ca luminile sunt slabe și nu mă ajută să văd în mod corespunzător drumul. Ajung acasă și îmi programez o vizită la service să văd ce se întâmplă. Ajuns acolo, mecanicul îmi spune că trebuie să schimb becurile ce îl aveam montat. Cum timpul este foarte prețios pentru mine, nu am cum să umblu prin magazine să caut ceea ce doresc, asa ca am intrat pe internet și am găsit becurile Xenon la un preț bun. După ce am studiat oferta am comandat un Kit Xenon, pe care l-am primit în câteva zile. Când am fost la service, mecanicii au văzut Kit-ul Xenon de la LED24.RO și l-au recunoscut. Mi-au spus că am făcut cea mai bună afacere, pentru că aceștia au produse de bună calitate și așa am aflat că mulți clienți folosesc produse de pe acest site.

becuri-xenon-cartech-premium-h7-35w-4300k-5000k-6000k-8000k-calitate-a

Într-o zi la birou, îmi spune colegul meu că nu-i mai merg luminile la mașină și știind că nu de mult am avut probleme asemănătoare, mă roagă să-i dau site-ul de unde am luat becuri Xenon. Atunci îi dau site-ul LED24.RO să își comande becuri de Xenon. După două săptămâni mă invită la o plimbare seara ca să-i văd luminile noi la mașină și într-adevăr sunt bune și frumoase.

Într-o seară mă trezesc la ușă cu cumnatul meu supărat, îl întreb ce a pățit și îmi spune că nu-i mai merg farurile la mașină. Atunci îl iau în casă și îl liniștesc și îi povestesc despre cei de la LED24.RO ce au becuri Xenon de foarte bună calitate și la prețuri avantajoase. I-am comandat becuri Xenon și când l-a primit l-am ajutat să le monteze și așa are și cumnatul meu lumini bune la mașină.

Pe lângă motor și celelalte sisteme la o mașină, luminile sunt foarte importante pentru aceasta și cine are probleme de acest gen, să apeleze cu încredere la LED24.RO.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

