AM FĂCUT O ALEGERE BUNĂ

După ce am lucrat câțiva ani în Germania, am reușit să cumpăr o mașină pe care am adus-o părințiilor și din fericire mașina se poate înmatricula mașina în țară. Când am mers la serviciu de înmatriculări mi-a spus că trebuie să traduc actele mașinii din limba germană în limba română. Cum la noi în orașul meu nu sunt traducători, am intrat pe internet și am găsit un Serviciu profesional de Traduceri în București și după ce studiat oferta i-am contactat și le-am trimis actele să mi-le traducă din germană în română și în câteva zile le-am primit înapoi. Când m-am dus la Poliție am rezolvat în cel mai scurt timp pentru că actele erau traduse foarte bine.

Fiind inginer în domeniul informatice, m-am angajat la o firmă nemțească în acest domeniu de activitate. Într-o zi mă întreabă șeful dacă știu o firmă care să traducă acte din germană în română. Atunci îi povestesc despre ACADEMIA DE TRADUCERI ce este un nume de prestigiu în acest domeniu. Așa, cele două firme au încheiat un parteneriat de colaborare pe termen lung.

Tot așa, mă sună un amic din Austria că, vrea să aducă în România o fundație caritabilă pentru persoane cu nevoi speciale și mă întreabă dacă știu unde ar putea să facă Traducere Germană Română. Așa i-am povestit despre cei de la ACADEMIA DE TRADUCERI care sunt o echipă de profesioniști în acest domeniu. Atunci amicul meu i-a contactat și a stabilit ziua în care a mers la firmă și a dus actele pentru a fi traduse.

Într-o seară ies la o terasă să beau o bere și mă întâlnesc cu un coleg de liceu ce are o fată în Germania și de curând este bunic de băiat. A venit de sărbători în țară și nu știe unde să traducă certificatul de naștere al nepotului pentru ai face pașaport. Atunci i-am spus să ia legătură cu cei de la ACADEMIA DE TRADUCERE ce fac traduceri din germană în română. După o săptămână mă sună să-mi mulțumească că l-am ajutat să-ți rezolve problema.

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

