UN ALT FEL DE CRĂCIUN

Fac parte dintr-un grup de prieteni făcut din timpul studenției ce mereu fac câte o mini vacanță aproape lunar. Odată am fost rugat să caut vacanța de Crăciun și căutând pe internet am găsit Târgul de Crăciun Viena 2016 și după ce am studiat oferta am trimis linkul la cei din grup și toți au fost de acord să mergem la acest târg de Crăciun. Am intrat din nou pe site și am comandat câte un bilet pentru fiecare membrul al grupului la acest Târg de Crăciun Viena 2016. A fost un sejur foarte frumos un am găsit o piață de Crăciun foarte frumoasă și bogată și unde ne-am distrat foarte bine.

image

După ce am găsit oferta, vine un coleg de serviciu pe la mine îngrijorat că n-a găsit nici o vacanță pentru Crăciun și dorea foarte mult să meargă în vacanță de sărbători. Atunci îi spun că noi plecăm la un târg de Crăciun la Viena cu bilete la un preț avantajos. Așa și colegul meu a mers cu noi la acest Târg de Crăciun Viena 2016 unde s-a simțit foarte bine.

Deși n-am fost niciodată la un târg de Crăciun, acesta mi s-a părut foarte frumos cu o piață de Crăciun cu tot felu de produse. Dacă este să vorbesc despre festivități și spectacole au fost câteva evenimente superbe atât moderne cât și de epocă.

În seara de Crăciun am văzut colinde și tradiții austriece cu piese de teatru despre Nașterea Mântuitorului Iisus Hristos și deși nu știam limba germană, am înțeles din scene evenimentul jucat.

Din această vacanță nu putea să lipsească o plimbare pe malul Dunării la ceas de seară unde se găsește o feerie de lumină și culoare. Am făcut multe poze și filmulețe lângă fântânele arteziene din Viena.

Suntem foarte fericiți că am prins această ofertă de a petrece Crăciunul la Viena într-un loc plin de istorie și cultură!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

