AM GĂSIT JOCURI EDUCATIVE

Având un copil în clasa pregătitoare ceea ce învață la grădiniță trebuie continuat acasă tot prin jocuri. La sfatul educatoarei am căutat prin magazine jocuri educative, dar n-am găsit ceea ce doream. Într-o seară intrând pe internet am găsit jucării educative de la edu class și după ce am studiat oferta am comandat câteva jucării educative despre matematică pe care le-am primit în câteva zile. Încă din prima zi copilul meu a fost atras de aceste jucării educative și în câteva săptămâni aduna și scădea.

bigjigs-calendar-luni-zile-data-si-ora-895

Când m-am dus odată la grădiniță, educatoarea mi-a spus că voinicul meu este cel mai bun la matematică. Atunci i-am povestit că i-am luat jucării online de la edu class și așa a învățat să socotească. După câteva zile, doamna educatoare a organizat o ședință cu părinții, în care le-am povestit împreună despre jucăriile online pentru copii de la edu class și fiecare părinte a dorit să cumpere jucării online pentru copilul său și în timp rezultatele au apărut pentru că prichindeii au învățat repede tainele matematice.

Într-o zi mă întâlnesc cu un vecin de pe scară și îmi spune că nu știe cum să-și mai ajute copilul de clasa întâi să învețe matematică. Așa i-am povestit despre jocurile educative de la edu class ce ajută la învățarea matematice. Auzind aceasta, vecinul meu și-a comandat imediat jucării online ce l-a ajutat pe copilul său să învețe matematică.

Înainte de Crăciun, soția mă întreabă ce luăm de Moș Crăciun la copil, pentru că ea a umblat tot orașul și n-a găsit o jucărie frumoasă. Atunci îi spun că voi intra pe edu class și voi comanda o jucărie frumoasă. Imediat am intrat pe site și am găsit o jucărie interesantă și educativă ce i-a plăcut foarte mult și de bucurie a sărit în brațele mele sărutându-mă cu multă dragoste!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

