AM UN DORMITOR MODERN

Cum bine se știe, odată la câțiva se schimbă mobila de dormitor pentru că se degradează și adună tot felul de microbi. Am umblat cu soția tot orașul să vedem modele de dormitoare, dar n-am găsit ceea ce doream. Într-o zi, fiind mai liber la birou, am intrat pe internet și am găsit dormitoare moderne și după ce am studiat oferta, am comandat un dormitor ieftin ce l-am primit în câteva zile. După ce l-am montat, camera mea și a soției arăta foarte bine și în același timp modernă.

dormitor

Într-o zi ies în parc cu soția unde mă întâlnesc cu un vechi prieten și din vorbă în vorbă mi-a spus că dorește să-și i-a o mobilă de dormitor. Atunci îl invit la mine acasă să-i arăt ce dormitor ieftin mi-am de pe un site și ce idei de amenajare al dormitorului au la un preț pentru orice buzunar. Chiar de pe laptopul meu au intrat și și-au comandat mobilă de dormitor la prețuri fără concurență.

Într-o zi mă vizitează un prieten din copilărie și l-am primit în camera unde am noua mobilă de dormitor și când a văzut-o m-a întrebat de unde am luat-o. Atunci i-am povestit despre cei de la KALENDA.RO ce au o gamă largă de modele de dormitoare și chiar de la mine și-a comandat un dormitor ieftin, pentru că acest site au dormitoare la un preț foarte bun.

Mergând de sărbători la nașii de cununie, aceștia s-au scuzat că paturi cu găuri în ele și n-au pus câteva pernuțe să stăm cât de cât bine pe acesta. Așa i-am povestit nașului despre modele de dormitoare de la KALENDA.RO ce au mobilă de dormitor la un preț foarte bun. Auzind ce i-am povestit, nașul m-a rugat să-i fac comandă de un astfel de dormitor ce l-a primit în câteva zile și de care este foarte mulțumit!

One Response to AM UN DORMITOR MODERN

  1. Johny spune:

    Asta e reclama clara.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

