AM GĂSIT APARATE DENTARE BUNE

Fiind medic stomatolog pediatru, vin mulți copii cu deformări dentare și trebuie să le pun diferite tipuri de aparate dentare ce trebuie să fie de bună calitate. Majoritatea părințiilor doresc un aparat dentar de safir și cum nu se găsește la orice pas, am intrat pe internet și am găsit site-ul CITYDENT.RO ce oferă o gamă mare de aparate dentare. După ce am studiat oferta am comandat 25 de aparate dentare la un preț bun, să văd cum le pun la copii. Când am văzut cât de bine se lucrează cu aceste cu un astfel de aparat dentar mobil la un preț avantajos, am mai comandat o sută de aparate dentare de safir să am cu ce să lucrez.

La o pauză de cafea cu colega mea din cabinetul alăturat, îmi spune că nu mai știe de unde să cumpere aparate dentare de safir, pentru că fiecare dorește un aparat dentar mobil ce se scoate și se curăță ușor. Așa îi povestesc despre cei de la CITYDENT.RO ce au aparat dentar invizibil ca să nu știe nimeni că poartă această proteză. Auzind cele povestite, colega mea a intrat pe site și și-a comandat produse, printre care și câte un aparat dentar pentru fiecare pacient programat pentru așa ceva.

Un prieten din facultate din Brașov m-a invitat să mă relaxez câteva zile la el într-o mini vacanță. Cum stăteam noi de povești, îmi spune că se găsește greu și la niște prețuri foarte mari. Atunci i-am povestit despre cei de la CITYDENT.RO ce au aparate dentare la un preț foarte bun. Auzind ceea ce i-am povestit, a intrat pe site și și-a comandat aparate dentare să aibă cu ce lucra pentru că le-a fost terminat. După ce mă întorc acasă, mă sună prietenul meu și îmi spune că în oraș s-a dus vestea că, are aparate dentare bune și nu mai face față solicitărilor!

Lasă un răspuns

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

