AM UN ZÂMBET FRUMOS

De ceva timp, când mă uitam dimineața în oglindă, mă îngrozeam ce dantură neagră aveam, dar din lipsă de timp nu puteam să-mi fac o programare la un cabinet stomatologic. Într-o zi, având puțin timp liber la birou, am intrat pe internet și am găsit Albirea dinților la prețuri accesibile și după ce am studiat oferta, mi-am făcut o programare pentru albirea dinților. Când am ajuns unde m-am programat am găsit Clinica Trident cu dotări de ultimă generație și cu medici bine pregătiți. La medicul ce m-a programat, am găsit un om cu multă răbdare și cu o mână foarte fină, ce mi-a făcut o dantură albă ca zăpada.

Mergând la birou, mă vede secretara și mă întreabă unde mi-am făcut albirea dinților de au ieșit așa de bine. Atunci îi povestesc despre un Cabinet stomatologic în București de ultimă generație și cu atenție deosebită pentru pacient. Auzind secretara ce i-am povestit a intrat pe site-ul Clinicii Trident și și-a făcut o programare pentru un serviciu de albire a dinților de care este foarte mulțumită.

Mergând la o întâlnire de afaceri, majoritatea au remarcat că am făcut de curând o albire a dinților și m-au întrebat unde am făcut această frumoasă albire a dinților. Atunci le-am povestit despre Clinica Trident ce oferă un serviciu de albire a dinților de înaltă calitate într-un cabinet stomatologic modern și cu aparatură de ultimă generație. Auzind ce am povestit, majoritatea și-a făcut câte o programare la Clinica Trident pentru albirea dinților.

Într-o seară vine sora mea în vizită cu soțul ei și cum vorbeam noi, sora mea observă că am o dantură albă și frumoasă. Atunci cumnatul meu mă întreabă unde am făcut o albire a dinților așa de reușită. Așa îi povestesc despre Clinica Trident ce oferă servici de înaltă calitate la prețuri pentru orice buzunar. Așa, sora și cumnatul meu și-au făcut o dantură frumoasă!

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

