AM REZERVAT O VACANȚĂ

Chiar dacă este abia început de an, m-am gândit să caut și să fac o rezervare pentru o vacanță pe litoral și căutând pe la agenții o ofertă pentru vara 2017 și n-am găsit ceea ce doream. Într-o seară intrând pe internet am găsit early booking santorini la TUI TravelCenter.ro la un preț bun și după ce am studiat oferta am făcut o rezervare pentru sezonul 2017 pe litoralul românesc în luna Iunie. Văzând ce oferte early booking 2017 am găsit, m-am sfătuit cu soția și am mai făcut o rezervare și pentru luna August în Grecia.

image

A doua zi, mergând la servici, îi povestesc colegului ce îmi este și prieten, ce ofertă bună early booking 2017 am găsit și că, mi-am făcut rezervare pentru lunile Iunie și August. M-am gândit că ar fi frumos să mergem împreună cel puțin într-o vacanță. Auzind ce i-am povestit, colegul meu și-a rezervat două vacanțe early booking litoral în același timp cu mine.

În fiecare Duminică luăm prânzul la părinți și cina la socri. Deci, mergând la masă la părinți la masă, le-am povestit că am rezervat o vacanță pe litoralul românesc și cealaltă pe letoralul grecesc cu oferte early booking santorini 2017 la un preț avantajos. Părinții auzind despre oferta early booking santorini 2017, mi-au spus că doresc și ei oferta early booking litoral și așa le-am rezervat o vacanță din oferta early booking 2017.

Într-o seară vine pe la noi sora mea împreună cu soțul ei și din vorbă în vorbă i-am povestit cum am găsit și am rezervat câte o vacanță din oferte early booking 2017 la malul Mării Negri și în Grecia. Auzind despre această ofertă early booking litoral, a vorbit cu grupul lor de prieteni și și-au rezervat câte o astfel de vacanță pe litoralul de la Marea Neagră unde sper că o să fie un sejur de vis.

Lasă un răspuns

Adela Pârvu - Interior design blogger

O viaţă avem? Colorată să fie!

Alapteaza!

Resurse pentru suport in alaptare

WELCOME TO ROMANIA !

With this Blog we want to get you out there and explore this wonderful place called ROMANIA !

Ganduri, dorinte, vise si altele...

Vantul, care nu are nici miros nici greutate isi da seama ca exista cand culca la pamant holdele de grau. "Exist, gandeste el, pentru ca fac pe altii sa se incline."

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adolescentzi

un blog pentru fiecare dintre voi

Blogul Asociatiei IHTIS Romania

Promovam interesele tinerilor cu dizabilitati fizice

